Edver Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Hoe kan ik een saved game in het spel krijgen? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Een Savegame krijg je in GTA San Andreas door de gewenste Savegame in GTA San Andreas User Files te zetten in mijn Documenten, dan moet de gedownloade Savegame het als het goed is doen. Succes Edver! Voor in GTA Vice City is het trouwens GTA Vice City User Files en dat ook in Mijn Documenten. Bewerkt: 25 maart 2008 door DenkaanHenk Reageren
DriftKing Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 bij mij lukt dat niet dan krijg ik een fout melding Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Dan heb je een verkeerde versie van de savegames. Kijk eens welke savegame je download. Vaak staat er wel bij de savegame welke versie je download. Omdat je een crash krijgt vermoed ik dat je V1 hebt, download savegames van die versie. Hier kan je alle savegames van V1 vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.