marcel-29 Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Hallo, ik heb sinds kort mijn GTA SA Game van een V2 naar een V1 gemaakt zodat ik kon modden in mijn game. Nu ik daar een tijdje mee bezig ben geweest doet mijn Game het niet meer. Het opstarten gaat nog perfect tot dat hij de gameplay gaat laden. Halverwegen loopt hij vast en geeft hij een melding dat GTA SA niet meer werkt. weet iemand een oplossing en zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Alvast bedankt! Marcel Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) EDIT: Welkom Op het Forum!! Rrrrr, Heb je ook daadwerkelijk mods geinstalleerd. Probeer eens Nieuw Game. Heb je al geprobeerd op nieuw Te installeren? Heb je saveGames Gedownload? EDIT2@Hieronder: CD Schoon Bewerkt: 25 maart 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Gijsso Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 FF lijstje van U Tijmen aanvullen: Kijk of je CD schoon is, dat er geen vuil of krassen op zitten. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Je zou helaas een Newgame moeten starten, want je oude Savegames zullen niet meer werken. >>>Hier<<< kun je Savegames voor GTA San Andreas versie 1 vinden, als het goed is moeten die het doen. Zo niet, download dan >>>deze<<< 2 bestandjes. Zet deze 2 bestandjes in C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA San Andreas/ Data/ Script, en de Savegames moeten het doen. Succes! Oh jeetje, verkeerd begrepen. Vanwege dat halverwege vastlopen dacht ik dat het aan de versie lag. Bewerkt: 25 maart 2008 door DenkaanHenk Reageren
marcel-29 Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 ik heb zeker een aantal mods geplaatst, Nieuw Game werkt niet, heb het ook al opnieuw geinstalleerd, heb savegames gedownload maar nooit in GTA geplaatst, er zitten geen krassen op de cd Iemand misschien nog andere opties? Tnx, Marcel Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Probeer >>deze<< patch eens. Paar keer op 'Next' drukken en dan is hij klaar. Reageren
marcel-29 Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Als GTA zichzelf afgesloten heeft geeft mijn computer een melding over probleemrapporten met het volgende: Download de updates voor Grand Theft Auto: San Andreas. Dit probleem is veroorzaakt door Grand Theft Auto: San Andreas. Grand Theft Auto: San Andreas is gemaakt door Take 2 Interactive. Oplossing -------------------------------------------------------------------------------- Ga naar de website van Take 2 Interactive voor meer informatie over deze oplossing. -------------------------------------------------------------------------------- Evalueer dit antwoord:Feedback geven Als ik op de website van Take 2 Interactive kom heb ik geen flauw idee wat ik hier moet doen misschien helpt dit! Marcel Bewerkt: 25 maart 2008 door marcel-29 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Je weet het al Bewerkt: 25 maart 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
marcel-29 Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) weet iemand misschien wat ik op deze bovenstaande site moet doen? ik heb geen flauw idee hoe dit werkt Bewerkt: 25 maart 2008 door marcel-29 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Nee dat kan niet kwaad, Als je dus maar wel de goede versie hebt. Maar ik zie dat je dus V1 hebt. Succes, Ik weet het niet verder. Reageren
rob!!??!!?? Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Nee dat kan niet kwaad,Als je dus maar wel de goede versie hebt. Maar ik zie dat je dus V1 hebt. Succes, Ik weet het niet verder. Hey Ik had dat probleem ook dat ik een save game had geinstalleerd en dat hij wel ging laden en daarna stopte. bij mij kwam dat omdat ik save games van V2 had. dus dan moet je kijken naar versie 1 bij mij doet hij het nu prima;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.