L Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 De titel zegt genoeg. Als je het weet, graag een bericht. Alvast bedankt. Reageren
Gijsso Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Je moet eerst een draadloos internet verbindingspunt vinden (door te kiezen scannen), als dat gebeurd is en het is een beveiligd verbindingpunt dan moet je eerst de sleutel invoeren, met een onbeveiligd punt kun je gewoon doorgaan. Als je daar mee klaar bent moet je kiezen opslaan. Dan keer je terug naar het keuzescherm voor verbindingen. Je kiest de verbinding en dan maakt ie automatisch verbinding als het verbindingspunt dichtbij genoeg is. Maar soms moet je het een paar keer proberen omdat het niet altijd lukt. Ik denk dat dit genoeg info is. Meer vragen?? PB me dan. GTAG Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Volgens mij moet je gewoon een draadloos netwerk hebben bij je pc. Zo kan je met je psp op internet komen geloof ik. Reageren
L Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 en al heb je geen draadloze internet op je pc? Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 en al heb je geen draadloze internet op je pc? dan denk ik dat je er niet op kan komen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.