Arthis Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Hee, ik heb deze met een vriend gemaakt. Hij is van de game battlefield 2142. We hebben er expres geen naam bij gezet, dat verpestte het een beetje. Wat vinden jullie ervan? @studio dewolf: bedankt voor het melden, het is gefixed. Bewerkt: 25 maart 2008 door Arthis Reageren
joppie Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Leuk gedan, maar volgens mij is het: brush, render ( een beetje doorzichtig gemaakt), tekst... of heb ik dat fout. Beetje simpel hé. Maar verder wel leuk gedaan, maar had wel een ander lettertype gedaan. cijfer: 6.5/10 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Haha er zit fout in niet 2124 maar 2142 Achtergrond past totaal niet want battlefield 2142 is modern dus andere kleur en kleur van woord ook niet. De lettertype is oude oorlog maar battlefield 2142 is modern dus. Ik vind wel jammer dat niet goed. De soldaat uitknippen is wel mooi. Jouw vorig signature is beter. Sorry ik geef 6,5/10. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Het achtergrond Vind ik een Beetje saai, maar de soldaat is idd wel mooi uitgeknipt. En het lettertype is inderdaad niet zo goed (past er niet goed bij) een 6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.