Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb op youtube diverse filmpjes gezien van gasten die met hun motoren tientallen meters de lucht inspringen over een schans om daarna op een electriciteitsmast tercht te komen, of de letters van VINEWOOD, enz.

Is hier een speciale mod voor nodig, want mijn cycling skills zijn op max.

Alvast bedankt, Pat35

Geplaatst:
Ik heb op youtube diverse filmpjes gezien van gasten die met hun motoren tientallen meters de lucht inspringen over een schans om daarna op een electriciteitsmast tercht te komen, of de letters van VINEWOOD, enz.

Is hier een speciale mod voor nodig, want mijn cycling skills zijn op max.

Alvast bedankt, Pat35

Nee, hier zijn geen mods voor nodig. Dit is meer techniek en geluk hebben. Meestal gebruiken ze een zelfgemaakte schans en kijken ze waar ze heen kunnen stunten. Daarna proberen ze het tot het lukt en filmen ze het. ;)

Geplaatst:

Vaak gebruiken de mensen die die stuntfilmpjes op Youtube zetten de Noodmode, want in de Noobmode zit een functie dat je niet van je moter af kunt vallen. En dat is altijd handig tijdens het stunten, de link naar de Noobmode *KLIK*. ;)

Geplaatst:

Het is ook vaak oefenen en geluk hebben. Ze oefenen en proberen tot het lukt. En al die tijd filmen en alleen als het lukt zetten ze die in hun filmpje.

Geplaatst:
Het is ook vaak oefenen en geluk hebben. Ze oefenen en proberen tot het lukt. En al die tijd filmen en alleen als het lukt zetten ze die in hun filmpje.

Een zelf gemaakte schans... mmm... WIL IK OOOOOK!!! Haha

Hoe doe je da??

Enne... dat noob-dingetje, moet ik dat soms met sami installen?

Tanksalot...

Geplaatst:

Hoe doe je da??

Tanksalot...

Een schans maken doen ze meestal met een motor. Ze maken dan een bump ermee waarmee ze door de lucht vliegen. De meeste stunt filmpjes bestaan uit deze bumps. Soms zijn het ook objecten in SA, zoals een ballustrade. Ik heb een filmpje van een bump tutorial.

Geplaatst:

Kleine stunts zijn weer handiger om met een Sanchez te doen, want die is minder snel en heeft een betere grip op zandwegen. Vooral handig als je stunts wilt uitvoeren op de Mount Chiliad of in de bergen van de Desert, verder is een PCJ-600 ook aan te raden maar dan wel voor grote en lange stunts. Want de PCJ-600 heeft ook een hoge snelheid, het is een kwestie van goed oefenen en het zou moeten lukken. Succes! ;)

Geplaatst:

Een schans maken doen ze meestal met een motor. Ze maken dan een bump ermee waarmee ze door de lucht vliegen. De meeste stunt filmpjes bestaan uit deze bumps. Soms zijn het ook objecten in SA, zoals een ballustrade. Ik heb een filmpje van een bump tutorial.

Ik vind het knap.... want mij lukt het niet, ik verongeluk constant....

Ik ben ook geen echte gamer, ben gewoon een boere***, maar vindt het weleen tof spel. (sinds een weekje ofzo)

Ik heb ook geen tijd om dit te gaan leren, dus toch bedankt voor de hulp...

Pat35

Geplaatst:

Hoe doe je da??

Tanksalot...

nee er zit een installer bij dus dat is niet nodig

Geplaatst:

Bij de Noobmode zit een installer, het is een kwestie om een paar keer op next te klikken en de Noobmode is geinstaleerd. Dus je hoeft geen bestandjes te vervangen, en met SAMI ( San Andreas Mod Installer ) en IMG Tool hoeft het dus niet. Succes! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...