Tmzom Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 HEeey..... Bij mij is cj musscle helemaal vol, en fat voor 1/4e... Weet iemand of je er nadelen van kan hebben als ie een beetje dik is of heel dik? K heb ook mensen horen zeggen dat cj beter is als ie kai gespierd is en kai dik? WEet iemand wat het beste is? Reageren
Lennert Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 100% spieren is natuurlijk beter, als CJ 100% fat heeft loopt hij ook trager denk ik. Reageren
Master Carnage Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 ik zal maar beginnen met de nadelen Dik: 1. rennen is vermoeiender voor CJ 2. je kunt minder hard rennen 3. je mep kracht neemt ietsje af 4. je kunt maar daten met één girlfriend 5. je kan geen moves leren !! let op !! dit weet ik niet zeker Dun: 1. CJ heeft minder weerstand tegen aanvallen (klappen) 2. CJ is zelf veel minder krachtig in t slaan en schoppen 3. je kunt niet uit met een aantal girlfriends 4. je kan geen moves leren Gespierd: 1. je kunt nie uit met één girlfriend (uit de rijschool) Voordelen Dik: 1. je kunt uitgaan met het meisje in de rijschool Dun: 1. je kunt harder rennen dan als je dik ben 2. misschien beetje idioot, maar je wordt inderdaad minder geraakt door kogels Gespierd: 1. je slaat harder 2. je kan veel nieuwe moves leren 3. je kan meer klappen hebben 4. veel meiden vinden het prachtig als je gespierd bent Dat was het volgens mij :lol: Reageren
Tmzom Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 Okeee.... Goeie tip! Reageren
8-Ball Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 Nog wat nadelen van veel muscle/spieren: - Je kunt heel weinig trainen bij de gym. - Je kan niet hoog springen. Reageren
Insane Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 je wordt ook uitgescholden door mensen als je dik bent, en CJ ziet er dan gwn lelly uit Reageren
Esther Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 ff een vraagje he, als je heel erg gespierd ben, hoe haal je dàt er dan weer af??? Reageren
Insane Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 heel veel eten, en niet naar de sportschool gaan Reageren
-Richard- Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 ff een vraagje he, als je heel erg gespierd ben, hoe haal je dàt er dan weer af??? Door niks te doen. Als je niet meer traint zullen zijn spieren vanzelf minder worden. Reageren
Esther Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 Door niks te doen. Als je niet meer traint zullen zijn spieren vanzelf minder worden. Ja maar ik train dus al een hele tijd niet meer, en het lijkt wel eeuwen te duren voordat dat lukt....hoe lang duurt dat ongeveer dat je weer en normale body hebt? (weet iemand hoeveel gta dagen dat duurt ongeveer?) Reageren
-Richard- Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 Bij mij gaat rond de vier dagen toch wel mijn spieren naar beneden. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 En als je veel hardloopt en aan het zwemmen bent gaan je spieren ook naar beneden Reageren
Spacecraft Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 Ik heb mijn muscle helemaal op 100 % en ik krijg eigenlijk nooit zo'n meldingkje met 'muscle -' en naar de sportschool ben ik al heel lang niet meer geweest.. Reageren
Insane Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 heel veel tegen mount C op rennen(sprinten), niet via de wegen maar echt via de rotsen naar boven, bij mij gaat de muscle dan echt heel snel naar beneden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.