Jump to content

Goed game-systeempje?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Is dit een goede gaming pc? Wat zou er nog verbeterd kunnen worden (zolang het maar onder of rond de 1000 euro blijft)? Alvast bedankt voor de hulp! ^_^

computersamenstelling1021euro.jpg

Zou dit systeem bijvoorbeeld makkelijk Crysis op medium, of misschien wel high kunnen draaien?

Bewerkt: door jesse_gtalover
Geplaatst:

Ja, je hebt een IDE drive, neem een SATA. Tevens is je CPU bij Alternate nogal duur. Scheelt ongeveer 58 euro i.v.m. Azerty. Nadeel: je moet 1 maandje wachten. Zal ook wel ff een pc voor je in elkaar zetten.

Geplaatst:
Ja, je hebt een IDE drive, neem een SATA. Tevens is je CPU bij Alternate nogal duur. Scheelt ongeveer 58 euro i.v.m. Azerty. Nadeel: je moet 1 maandje wachten. Zal ook wel ff een pc voor je in elkaar zetten.

Klopt, het scheelt echt een hoop! Het probleem is alleen dat ze bij Azerty de pc niet voor je in elkaar zetten, en bij Alternate wel... Ik kan 'm zelf niet in elkaar zetten namelijk :N Zoveel verstand heb ik er niet van :duh:

Klopt, het scheelt echt een hoop! Het probleem is alleen dat ze bij Azerty de pc niet voor je in elkaar zetten, en bij Alternate wel... Ik kan 'm zelf niet in elkaar zetten namelijk :N Zoveel verstand heb ik er niet van :duh:

Bij Azerty kunnen ze hem ook in elkaar zetten. Alleen is dat 48,99 euro. Ongeveer 10 euro duurder. Aangezien je op andere onderdelen toch al gauw 80 euro bespaard maakt dat niet veel uit. Azerty was net offline tijdens het samenstellen dus zal ik zometeen even wat in elkaar zetten. Eerst even leren... Hmpff.

Je systeem zit nu op 988 euro. Zonder Vista wél met assemblage.

pc_988.jpg

(Die kast die jij had geselecteerd is nogal bagger kwaliteit)

Bewerkt: door xgaming
Geplaatst:

Als ik jou was zou ik i.p.v vista, xp nemen. Daar werkt namelijk alles op en vista heeft nog veel problemen i.v.m games.

Geplaatst:

Bij Azerty kunnen ze hem ook in elkaar zetten. Alleen is dat 48,99 euro. Ongeveer 10 euro duurder. Aangezien je op andere onderdelen toch al gauw 80 euro bespaard maakt dat niet veel uit. Azerty was net offline tijdens het samenstellen dus zal ik zometeen even wat in elkaar zetten. Eerst even leren... Hmpff.

Je systeem zit nu op 988 euro. Zonder Vista wél met assemblage.

pc_988.jpg

(Die kast die jij had geselecteerd is nogal bagger kwaliteit)

Dat is een mooi systeem :D Volgens mij heb ik daarmee ook nog wel de mogelijkheid om eventueel over te clocken, of niet?

Geplaatst:
Als ik jou was zou ik i.p.v vista, xp nemen. Daar werkt namelijk alles op en vista heeft nog veel problemen i.v.m games.

Nee, Games hebben problemen met Vista. En trouwens het valt hartstikke mee. Aangezien SP1 binnekort ook komt zal dat wel grootendeels verholpen zijn.

@Jesse_gtalover: Ja je kan hier mee overclocken, ik heb alleen geen idee tot hoever ;)

Is dit een goede gaming pc? Wat zou er nog verbeterd kunnen worden (zolang het maar onder of rond de 1000 euro blijft)? Alvast bedankt voor de hulp! ^_^

computersamenstelling1021euro.jpg

Zou dit systeem bijvoorbeeld makkelijk Crysis op medium, of misschien wel high kunnen draaien?

leuk setje, alleen die 4gb geheugen heb je alleen wat aan met vista of XP 64 bit

wel zou ik voor de 8800GT/GTS(nieuweversie) gaan omdat Gforce met intel wat beter werkt, aangezien er soms problemen mee kunnen komen.

Ook kun je wat besparen op bv toetsenbord, wat beetje onnodig is maar moet je zelf weten, een tobo van 10 euro voldoet al.

Bewerkt: door Scrtz

Ik draai nu ook op xp, is veel beter dan Vista. :klap:

Ik raad je aan om een andere harddisk te nemen, 1 van 500GB, is nu maar 85 eurie.

Als ik naar men andere 3 laptops kijk, kan ik daar nouwelijks op game. :zz:

Als je hulp nodig hebt met een pc in elkaar zetten, kun je mij een PM sturen. ;)

kevboy09

PS: Heb vandaag weer een pc inelkaar gezet :puh:

Bewerkt: door kevboy09

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...