Jump to content

Nederlandstalig multiplayer info


L-Yah

Recommended Posts

Op de Nederlandstalige site Xboxworld.nl was een preview gepubliceerd met daarbij veel (29 in totaal) nieuwe screenshots (ook multiplayer screenshots).

Om een bepaalde rede, is het artikel niet meer te vinden op de site, en ook van de screenshots is geen spoor meer te bekenen. Gelukkig hebben we de foto's nog, die zijn opgeslagen door GTA4.net.

VIA GTA4.net

EDIT: meeste screenshots hebben al eens in magazines gestaan, maar waren nog nooit digitaal gepubliceerd .

Bewerkt: door L-Yah
Link to comment
Delen op andere websites

Zag het ook al een paar uurtjes terug.

Waarschijnlijk mochten we dit nog niet zien.

Gelukkig staan ze nog op GTA4.net en ze zien er echt prachtig uit ^_^

En die heli is blijkbaar ook bewapend

4202-gtaiv-multiplayer-screenshot.jpg

Bewerkt: door Carloke
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de eerste paar screenshots bekeken, en ik vroeg me af: Wat zouden die bolletje te betekenen hebben? Zou het 2 player zijn ofzo? Maar ik vind het wel jammer dat de kwaliteit van de screen zo laag is/wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de eerste paar screenshots bekeken, en ik vroeg me af: Wat zouden die bolletje te betekenen hebben? Zou het 2 player zijn ofzo? Maar ik vind het wel jammer dat de kwaliteit van de screen zo laag is/wordt.

Dat is denk ik gewoon om aan te geven dat het ook iemand is die aan het spelen is en de naam erboven ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de eerste paar screenshots bekeken, en ik vroeg me af: Wat zouden die bolletje te betekenen hebben? Zou het 2 player zijn ofzo? Maar ik vind het wel jammer dat de kwaliteit van de screen zo laag is/wordt.

Ja er zitten ook screens bij van online multiplayer, dus zie je de namen van de spelers ook bij sommige screens bovne hun hoofd.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat de bolletjes de rang is. zoiets van soldaat ofzo dit, dit wordt namelijk zo aangeduid \/ (resistance). Het symbool kan ook wel aangeven dat ze lager dan je zitten Die helicopter is wel vet als je daarin kan rondvliegen tijdens multiplayer... :schater:

Bewerkt: door dj.tappie
Link to comment
Delen op andere websites

Veet! die screen met die auto in een container doet me denke aan die missie in SA dat er een auto in een van de drie containers zit, en dan komen er een par van die ventjes... je weet wel.

Verder egt onwijs gave screens, multiplayer ziet er vet gaaf uit!

Link to comment
Delen op andere websites

Veet! die screen met die auto in een container doet me denke aan die missie in SA dat er een auto in een van de drie containers zit, en dan komen er een par van die ventjes... je weet wel.

Verder egt onwijs gave screens, multiplayer ziet er vet gaaf uit!

Die auto in een container kan iets weghebben van een missie zoals in de film Gone in 60 Seconds dat er een hele lijst met exclusieve autos gejat moeten worden, net zoals de side missie import/export

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...