steintje Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 slechte graphics ik hoop dat het multiplayer is Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ik heb ff gekeken naar de plattegrond. Het shot is genomen van de 2e brug van het zuiden, richting het vliegveld. De grote beroemde brug is het niet want zo ziet hij er niet uit Reageren
L-Yah Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 slechte graphics ik hoop dat het multiplayer is Graphics zijn niet slecht, ligt aan de kwaliteit van de screenshots(jpeg compressie) Reageren
GTA-Larsman Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 (bewerkt) Ze waren vanochtend gepost op Xboxworld.nl, maar om wat voor rede dan ook zijn ze offline gehaald. Gelukkig wisten enkele GTA IV fans de screenshots te onderscheppen welke na de break te bewonderen zijn. hier zijn meer screens van de multiplayer.....echt vet!!! vooral die laatste is vet!! Bron: Games.Blogo.nl Bewerkt: 26 maart 2008 door GTA-Larsman Reageren
WWW.outer Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 damn, dat ziet er echt VET uit!, dit word misschien wel het eerste spel waarbij ik veel multiplayer ga spelen!! Reageren
Tsirapo Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 echt waar kei graaf ik ga zo hard ligge geile op de etalages omdat ik geen ps3 of xbox360 heb khoop het gwn ooit is gespeeld te hebbe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.