Jump to content

Welke Xbox versie voor GTA IV?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb zojuist besloten dat ik een Xbox wil kopen speciaal voor GTA IV. Nu zag ik dat Xbox 3 versies heeft. Ik wil geen andere spellen kopen in de toekomst en dus enkel voor GTA gebruiken.

Kan ik dan het beste die arcade versie kopen (goedkoopste)? Die heeft 256mb intern geheugen begreep ik, maar is dat dan voldoende voor enkel GTA?

• Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bizold

7

• DenkaanHenk

4

• steintje

4

• angie

3

Geplaatst:

Met de arcade versie kan je alleen geen downloadable content downloaden, daar heb je een harde schijf voor nodig.

Maar ik denk dat je in de toekomst wel bij meer topgames, toch wil kopen.

Als je niet van plan was downloadable content te kopen, en je wil neit te veelk uitgeven dan is arcade denk ik beste.

Geplaatst:

Hmm, toch zonde hoor dat je geen andere games wilt kopen. Weet je het zeker? Nu de xbox 360 in prijs is verlaagd kan ik je toch het beste de Xbox 360 MET 20gig HD aanbevelen. Onder andere omdat het gewoon sneller laadt en je zult later toch wel een andere game willen kopen, desnoods in de budgetbak voor 10 euro. Het handige van de HD is ook dat je demo's en updates van de game erop kunt downloaden. Stel GTA4 bevat tijdens de release een aantal vervelende bugs, "stel". Nu met een HD zul je de patch kunnen installeren.

Succes met de aankoop.

Geplaatst:

Je kunt beter 70 euro meer uitgeven, dan heb je een hardeschijf op je Xbox 360. En er zit ook een headset bij, >>>hier<<< staat een Xbox 360 met hardeschijf en headset. Dat is leuk voor als je online demo's wilt downloaden en om de downloadbare content voor GTA IV wilt downloaden, succes met je keuze! ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou een een PS3 kopen voor! Krijg je veel meer terug voor je geld, HD, HDMI kabel, gratis online, wireless lan (wifi) onvanger, lagere kans op uitvallen (kapot gaan). Kost natuurlijk wel wat meer.

Bewerkt: door L-Yah
Geplaatst:
Ik zou een een PS3 kopen voor! Krijg je veel meer terug voor je geld, HD, HDMI kabel, gratis online, wireless lan (wifi) onvanger, lagere kans op uitvallen (kapot gaan). Kost natuurlijk wel wat meer.

Ik sluit me hierbij aan :puh:

Geplaatst:

Maar het is dus echt zo dat het spel prettiger (sneller) speel als je een harde schijf hebt.

Als ik op dat 256mb kaartje ook me savefile kan opslaan en hij laad alles van de cd af (en dus net zo snel) dan zie ik de meer waarde van zo een harde schijf niet..

Geplaatst:

De hardeschijf is handig voor als je demo's wilt downloaden, want een demo neemt meestal zo'n 1 GB in. Dus een hardeschijf is geen overbodige luxe. ;)

En ik heb van M4X gehoord dat er in Juni een grijze PS3 uitkomt inclusief een game voor 330 euro, dus als je van plan bent de PS3 te kopen zou ik daar even mee wachten. ;)

Geplaatst:

Dus zonder harde schijf kun je geen demo's downloaden (logisch) en ook die content in de toekomst van GTA niet, maar GTA zelf het spelen etc gaat niet langzamer zonder een harde schijf (nogmaals ik ga alleen GTA er mee spelen)

Geplaatst:

GTA IV gaat net zo snel met een memorycard als met een hardeschijf, want dat is bij Call of Duty 4 Modern Warfare ook zo. Dus als het je alleen om GTA IV gaat zonder extra's enz, neem dan de Xbox 360 Arcade van 200 euro. ;)

Geplaatst:
Dus zonder harde schijf kun je geen demo's downloaden (logisch) en ook die content in de toekomst van GTA niet,

Inderdaad zonder harde schijf kun je geen enkele demo downloaden, en de content die alleen voor de Xbox 360 is kan je ook wel vergeten als je de 'Arcade' versie hebt (correct me if I'm wrong).

maar GTA zelf het spelen etc gaat niet langzamer zonder een harde schijf?

Alle games blijven dezelfde speelsnelheid behouden, dus ook GTA IV.

----------------------------------------------------------------------------------

Als ik jou was zou ik er toch nog maar is goed over nadenken als je toch niet de Xbox Premium zou gaan kopen, want ik denk dat je er anders misschien wel spijt van gaat hebben. Maar het blijft natuurlijk jou keus :).

Geplaatst:

Ik sluit me hierbij aan :puh:

Ik sluit me hier ook bij aan.

Koop een ps3 voor GTA IV, je koopt in de toekomst vast wel mooie spellen erbij. 'T is best zinloos om allen voor IV een dure console aanteschaffen XBOX 360/PS3.

En wat Kai-ShockWave al zei: Je krijgt er veel geld voor terug als je de ps3 verkoopt.

Koop je in de toekomst geen extra spellen? Echt alleen voor IV een ps3 a XBOX360 kopen?

Dan raad ik je toch aan om een Tweedehandse op marktplaats te kopen.

'T is natuurlijk zonde als je een gloednieuwe ps3 of xbox360 aanteschaffen alleen voor IV.

Dan zou ik toch maar voor marktplaats gaan, want daar heb je ze al voor 300 a 400 euro.

Succes !!

Swiggers!! :cya:

Geplaatst:

Dat zou ook kunnen ja, de kans dat er een PC versie van GTA IV komt is vergroot. Aangezien er morgen ook een vierde GTA IV trailer aankomt, dus het is erg spannend allemaal. Een PC versie van GTA IV zou leuk zijn, want dan krijgen mensen de mogelijkheid om te kunnen modden in GTA IV. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...