Jump to content

Welke Xbox versie voor GTA IV?


Bizold

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bizold

    7

  • DenkaanHenk

    4

  • steintje

    4

  • angie

    3

Ik zou een een PS3 kopen voor! Krijg je veel meer terug voor je geld, HD, HDMI kabel, gratis online, wireless lan (wifi) onvanger, lagere kans op uitvallen (kapot gaan). Kost natuurlijk wel wat meer.

Ik sluit me hierbij aan :puh:

Ik zou een een PS3 kopen voor! Krijg je veel meer terug voor je geld, HD, HDMI kabel, gratis online, wireless lan (wifi) onvanger, lagere kans op uitvallen (kapot gaan). Kost natuurlijk wel wat meer.

Ik sluit me hierbij aan :puh:

Ik sluit me hier ook bij aan.

Koop een ps3 voor GTA IV, je koopt in de toekomst vast wel mooie spellen erbij. 'T is best zinloos om allen voor IV een dure console aanteschaffen XBOX 360/PS3.

En wat Kai-ShockWave al zei: Je krijgt er veel geld voor terug als je de ps3 verkoopt.

Koop je in de toekomst geen extra spellen? Echt alleen voor IV een ps3 a XBOX360 kopen?

Dan raad ik je toch aan om een Tweedehandse op marktplaats te kopen.

'T is natuurlijk zonde als je een gloednieuwe ps3 of xbox360 aanteschaffen alleen voor IV.

Dan zou ik toch maar voor marktplaats gaan, want daar heb je ze al voor 300 a 400 euro.

Succes !!

Swiggers!! :cya:

en ik sluit me hier ook volledig bij aan, wat je allemaal niet moet bijkopen bij de 360, en als je multiplayer wilt zal je moeten betalen :s, op de ps3 is het gratis :D

Link to comment
Delen op andere websites

wat is beter dan de ps3 of de xbox 360 20 gig. daarbij bedoel ik mee dat de playstation weer duurder is maar denk ik wel betere graphics en alles. welke kan ik dan het beste kopen.

Persoonlijke mening.. de ps3

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou een een PS3 kopen voor! Krijg je veel meer terug voor je geld, HD, HDMI kabel, gratis online, wireless lan (wifi) onvanger, lagere kans op uitvallen (kapot gaan). Kost natuurlijk wel wat meer.

ik heb zo'n kabeltje er niet bij gehad

Link to comment
Delen op andere websites

Heb zelf xbox arcade. Het heeft alleen geen harde schijf, maar dat maakt mij niks uit. harde schijf is toch alleen maar voor online en voor downloads, wat ik toch al niet van plan was om te gebruiken. Aan die 256 mb heb je genoeg. voorbeeldje: ghost recon advanced warfighter 2 neemt 4mb in beslag. die 20 gb enzo is toch alleen maar voor muziek en demo's, en aangezien jij zegt dat niet te gaan gebruiken, raad ik je de arcade aan ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou toch maar voor core versie kiezen en niet arcade

maar ik als een echte Xbox360 fan heb vandaag een Xbox360 Elite besteld en morgen zal die hier zijn ^_^

waarom core? met core kun je niet eens saven?!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of de X360 owners het al weten, maar HD-DVD is dood, en binnenkort gaan ook jullie games op Blu-ray staan en gaan jullie een externe blu-ray speler moeten kopen... Stond in de OPM van maart!

Ontopic, ik zou dan ook voor de arcade gaan alst enkel voor GTAIV is

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn enige vraag is (en ik heb er nog steeds geen antwoord op) of GTA IV beter te spelen is met een harde schijf. Dan niet gelet op downloads en content want ik zet er geen internet op sowieso.

Laad het spel sneller met een HDD? En niet zeggen ja dat is altijd zo wat Oblivion laad namelijk sneller met een HDD in je Xbox.

Is dit ook bij GTA IV zo? Of gebruikt GTA de ruimte alleen voor je savefile (en dus niet met laden of dergelijks).

Ik hoop dat iemand het met zekerheid kan vertellen want ik ga echt geen andere games kopen of downloaden ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn enige vraag is (en ik heb er nog steeds geen antwoord op) of GTA IV beter te spelen is met een harde schijf. Dan niet gelet op downloads en content want ik zet er geen internet op sowieso.

Laad het spel sneller met een HDD? En niet zeggen ja dat is altijd zo wat Oblivion laad namelijk sneller met een HDD in je Xbox.

Is dit ook bij GTA IV zo? Of gebruikt GTA de ruimte alleen voor je savefile (en dus niet met laden of dergelijks).

Ik hoop dat iemand het met zekerheid kan vertellen want ik ga echt geen andere games kopen of downloaden ofzo

of het laden sneller gaat...geen idee. maar ook al is het zo, er zitten haast geen laadschermen in. alleen om het spel op te starten heb je een laadscherm:

Er zouden ook geen laadschermen meer zijn. De makers van het spel zeggen dat je elk gebouw in zult kunnen gaan zonder laadscherm, en naar een ander eiland gaan zou ook geen laadscherm bevatten. Een Rockstar woordvoerder beweerde het volgende: "Het spel zal van begin tot einde gespeeld kunnen worden zonder laadschermen."

maar het schijnt al dat de xbox versie sowieso sneller laad dan de ps3 versie.

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan met volle zekerheid zeggen dat het spel zelf niet langzamer zal gaan, je hebt een kleine kans (microflop kennende is het waarschijnlijk zo) dat hij langzamer opslaat en laadt, maar in het spel zelf (buiten opslaan en laden om) zal het even snel gaan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan met volle zekerheid zeggen dat het spel zelf niet langzamer zal gaan, je hebt een kleine kans (microflop kennende is het waarschijnlijk zo) dat hij langzamer opslaat en laadt, maar in het spel zelf (buiten opslaan en laden om) zal het even snel gaan :puh:

Harstikke mooi. Ik heb zojuist een Xbox Arcade gekocht! Hij staat mooi op zijn plekje te wachten tot GTA op mijn deurmat komt. Bedankt voor tips en uitleg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...