michaelfivez Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Maar het is dus echt zo dat het spel prettiger (sneller) speel als je een harde schijf hebt.Als ik op dat 256mb kaartje ook me savefile kan opslaan en hij laad alles van de cd af (en dus net zo snel) dan zie ik de meer waarde van zo een harde schijf niet.. Hij speelt niet beter met een harde schijf, maar indien je online wilt gaan beveel ik toch een harde schijf aan omdat er af en toe patch uitkomen (voor iedere game) en als je die niet download kun je niet online. Ook komt er download bare content. Je kunt natuurlijk ook gewoon een flash kaartje van 4gb extra kopen maar dan is er nog amper prijs verschil met de 20gb versie. Reageren
M.Goodkat Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Ik ga al wedden dat dat niet u enigste game wordt xD Reageren
Bizold Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Is goed voor hoeveel wedden we? Reageren
sanfuck Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Je moet geen van alle genoemde XBOX versies kopen maar een PS3 dat is mijn mening Reageren
Bizold Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Ook een PS3 kopen als je enkel en alleen GTA gaat spelen? Reageren
sanfuck Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Ook een PS3 kopen als je enkel en alleen GTA gaat spelen? Er zijn nog wel meer leuke spellen, als je het echt alleen voor GTA gaat kopen kan je beter op de PC versie wachten die zal vast wel ook gewoon gaan komen Reageren
oostzaan Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Als je een console hebt en je kocht hem alleen voor gta 4 en je hebt gta uitgespeeld wil je meer. En dan koop je vanzelf andere spellen Reageren
naokske Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Maar het is dus echt zo dat het spel prettiger (sneller) speel als je een harde schijf hebt.Als ik op dat 256mb kaartje ook me savefile kan opslaan en hij laad alles van de cd af (en dus net zo snel) dan zie ik de meer waarde van zo een harde schijf niet.. Hij speelt niet beter met een harde schijf, maar indien je online wilt gaan beveel ik toch een harde schijf aan omdat er af en toe patch uitkomen (voor iedere game) en als je die niet download kun je niet online. Ook komt er download bare content. Je kunt natuurlijk ook gewoon een flash kaartje van 4gb extra kopen maar dan is er nog amper prijs verschil met de 20gb versie. Om een update te downloaden voor een spel heb je totaal ni veel geheugen nodig. Trouwes da de HDD sneller laad enz... dan de Memory card is volges mij puur gezeik, en dan nog duurt da ni lang. Ik zelf heb een xbox 360 arcade en het laden/opslaan duurt helemaal ni lang. En ik ken ook veel mense die een HDD vann 20GB hebben die eilek ook zouden kunnen toekomen met een 256MB memory card... Ik zou ook nooit patches kope, want allé e betaalt al is €60 en dan ng is extra vo een patch?? Ik vind da ge genoeg ebt met de arcade.... :Y Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ik zou gewoon de Playstation 3 kopen. In mijn ogen vele malen beter. Ciao Reageren
steintje Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ook een PS3 kopen als je enkel en alleen GTA gaat spelen? ja gaat toch geen 400 euro besteden alleen voor een spel denk na Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.