Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb winrar van mijn computer verwijderd omdat hij al meer dan 40 dagen oud was en ik heb dan een nieuwe geïnstaleerd

maar nu wil hij niet meer uitpakken , ik heb hier gta4 trailer3 gedownload en de wil niet uitpakken

en het is mij al eens gelukt maar toe was het zonder geluid

wat is het probleem aan gta4 trailer of winrar?

Geplaatst:

Het geen geluid probleem zit bij je eigen computer, en het niet-uitpakken probleem zit bij WinRAR. Ik zou eens 7-ZIP proberen, die werkt ook best wel fijn: 7-Zip

Om de trailer met geluid af te spelen kun je eens kijken of je mediaspeler ook andere HD-video's kan afspelen. Zoniet, dan zul je nieuwe codecs moeten downloaden.

Geplaatst: (bewerkt)
Het geen geluid probleem zit bij je eigen computer, en het niet-uitpakken probleem zit bij WinRAR. Ik zou eens 7-ZIP proberen, die werkt ook best wel fijn: 7-Zip

Om de trailer met geluid af te spelen kun je eens kijken of je mediaspeler ook andere HD-video's kan afspelen. Zoniet, dan zul je nieuwe codecs moeten downloaden.

op welke knop moet ik drukken voor uit te pakken ?

het is gelukt op de pc

maar op mijn ps3 is er geen geluid bij dat filmpje

Bewerkt: door js007
Geplaatst:

het is gelukt op de pc

Je moet gewoon dubbelklikken en ergens naartoe slepen :). Het PS3 probleem is dus niet op te lossen voor mij, ik weet er weinig van. Normaal zou de PS3 HD-dingen af moeten kunnen spelen, aangezien het een HD Console is met media opties :clown:. Probeer eens je firmware te updaten voor de PS3.

Geplaatst: (bewerkt)

het is gelukt op de pc

Je moet gewoon dubbelklikken en ergens naartoe slepen :) . Het PS3 probleem is dus niet op te lossen voor mij, ik weet er weinig van. Normaal zou de PS3 HD-dingen af moeten kunnen spelen, aangezien het een HD Console is met media opties :clown: . Probeer eens je firmware te updaten voor de PS3.

heb ik gedaan nu even uit testen

werkt niet :muur:

Bewerkt: door js007

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...