Tommy The Best Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Hallo iedereen. Ik heb nog 1 vraagjuh over SA... Ik heb namelijk gister Gta Sa op de PC gekocht en wil het graag online spelen. Zou iemand mij misschien kunnen uitleggen hoe ik gta San Andreas online kan spelen??? Heel erg bedankt in ieder geval! Greetz TTB
moechy Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Heb je vista of xp op je pc? Als je vista hebt zal je niet op mta kunnen. Doe dit alleen als je xp hebt! Ga naar deze site download dan hetgeen helemaal bovenaan. Dan gwn installer volgen en op de plaats instaleren waar je gta sa hebt geïnstalled. Voor samp ga je naar deze site Dan download je de 0.2.2 client speelt geen rol van wie hij is. Dan install je hem hetzelfde als mta dus in je gta folder. Let op: je mag geen mods hebben Zo ik hoop je genoeg geholpen te hebben. Grtzzz moechy
DenkaanHenk Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Een kleine toevoeging, als je SA:MP geinstaleerd hebt dan ga je met je rechtermuisknop op het GTA San Andreas icoontje en klik je op eigenschappen. Klik daarna op doelzoeken en kopieer het bestandje samp.exe, plak het bestandje samp.exe op je bureaublad en doe daar dubbelklik op. Vul dan boven aan het SA:MP scherm een naam in en klik onder in het SA:MP scherm op internet of op officieel, kies een server uit en klik op connect. Dan zul je verbinding met SA:MP maken, succes!
Gta-Alien Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Hallo iedereen.Ik heb nog 1 vraagjuh over SA... Ik heb namelijk gister Gta Sa op de PC gekocht en wil het graag online spelen. Zou iemand mij misschien kunnen uitleggen hoe ik gta San Andreas online kan spelen??? Heel erg bedankt in ieder geval! Greetz TTB ook al heb je vista ga dan naar compatibiliteit rechtermuisknop en dan eigenschappen en daar staat ie moet je hem op xp service pack 2 zetten
~Lance Vance Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Heb je vista of xp op je pc?Als je vista hebt zal je niet op mta kunnen. Doe dit alleen als je xp hebt! Ga naar deze site download dan hetgeen helemaal bovenaan. Dan gwn installer volgen en op de plaats instaleren waar je gta sa hebt geïnstalled. Voor samp ga je naar deze site Dan download je de 0.2.2 client speelt geen rol van wie hij is. Dan install je hem hetzelfde als mta dus in je gta folder. Let op: je mag geen mods hebben Zo ik hoop je genoeg geholpen te hebben. Grtzzz moechy Ik heb Vista en kan gewoon op MTA hoor
moechy Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ja er zijn een paar vista's die werken met MTA maar de meeste niet.
.Timothy Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Daarnaast, je zegt dat je het spel gisteren hebt gekocht. Als dat zo is moet je eerst nog even patchen voordat je kunt modden (waaronder MTA: SA en SA-mp dus ook vallen). Patchen gaat als volgt: Je download dit programmaatje, de patch. Als je hem gedownload hebt dan moet je hem opstarten. Klik een paar keer op 'Next' en selecteer je GTA San Andreas map. Standaard zal er al een locatie staan, als je GTA San Andreas op die locatie hebt geïnstalleerd kan je meteen door; anders moet je even je GTA San Andreas-locatie opzoeken via de knop 'Bladeren'. Zorg dat 'gta_sa.exe' in die map staat, anders krijg je een foutmelding. Als je de goede map gekozen hebt druk je weer een paar keer op 'Next'. De patch zal nu z'n werk doen. Als hij klaar is kun je modden, en dus ook online spelen. Veel plezier!
js007 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 ik heb vista in het begin werkte alles gewoon en nu werkt er niks meer van mta
moechy Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Dan heb jij de versie waar mta niet op werkt.
.Timothy Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Dan heb jij de versie waar mta niet op werkt.Of gemod. Modificaties willen SA-mp/MTA: SA ook blokkeren. Het hangt er alleen wel vanaf wat voor modificaties 't zijn. Voertuig-modificaties mogen bijvoorbeeld wel. Het moet dan geen aanpassing in de 'handling.cfg' zijn, maar een .txd/.dff modificatie. Main.scm-modificaties mogen ook, omdat hier ook niets uit wordt gelezen door SA-mp/MTA: SA, hierin staan immers de missies. Andere modificaties, welke de gta_sa.exe, handling.cfg en andere data-bestanden wijzigen, mogen niet. Hieraan zou het dus ook kunnen liggen.
tjoef Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Dan heb jij de versie waar mta niet op werkt.Of gemod. Modificaties willen SA-mp/MTA: SA ook blokkeren. Het hangt er alleen wel vanaf wat voor modificaties 't zijn. Voertuig-modificaties mogen bijvoorbeeld wel. Het moet dan geen aanpassing in de 'handling.cfg' zijn, maar een .txd/.dff modificatie. Main.scm-modificaties mogen ook, omdat hier ook niets uit wordt gelezen door SA-mp/MTA: SA, hierin staan immers de missies. Andere modificaties, welke de gta_sa.exe, handling.cfg en andere data-bestanden wijzigen, mogen niet. Hieraan zou het dus ook kunnen liggen. Ik heb vista en ik speel MTA én SA:MP straf hé Je kan enkel MTA:DM spelen met Vista, race gaat niet. En samp gaat gewoon altijd met Vista..
Tommy The Best Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Dankjewel iedereen het is me gelukt.... Ik moest eigenlijk dat MP programma downloade en een three patch ( voor te downgraden ofzoiets ) Het is echt lol online spelen. P.s: Ik had trouwens vista maar dat is niet meer van belang nu Nogmaals bedankt.... Greetz TTb
Bling Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Speel je MTA: race of MTA: DM? Dit soort vragen kunnen beter even via PB gesteld worden, omdat het probleem van de topicstarter al is opgelost en dit geen gezellig kletstopic is. Daarnaast is de kans ook groter, dat een vraag via PB sneller gelezen zal worden. @ Tommy The Best: Mocht je nog meer vragen of problemen omtrent zaken binnen MTA hebben, dan kun je deze kwijt in het MTA-gedeelte van het forum. Daar zal je sneller (en beter) geholpen worden, en daarnaast is het normale SA fora niet voor dit soort vragen bedoeld (zie dit topic).
Recommended Posts