guusje Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 hoi, ik had een vraagje: ik had gisteren gezien bij de downloads op wiki gta dat je ook 100 % savegames kan downloaden voor de ps2. maar hoe doe je dat? kun je dat doen door het op je mp3 te zetten en dan je mp3 voor in de ps2 stoppen. of hoe kun je dat doen. groetjes Guusje Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Een 100 % voor GTA San Andreas voor de PS2 kun je met behulp van Armax erop zetten, >>>hier<<< en >>>hier<<< kun je een 100 % voor GTA San Andreas voor de PS2 downloaden. Meer informatie over Armax kun je>>>hier<<< vinden, veel succes! Reageren
guusje Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 dus het kan niet via de mp3 ofzo? dat is wel balen, maar ja, dan maak ik zelf wel een 11% savegame aan, denk ik. bedankt voor je hulp groetjes Guusje Reageren
Donwell Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Als je Armax hebt, kun je dit topic eens doorlezen, waar staat uitgelegd hoe het werkt. Op een andere manier is het helaas niet mogelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.