Jump to content

GTA SA loopt altijd vast nadat ik een mod heb geinstalleerd

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb nu een machette mod gedownload en geinstaleerd. ik heb gewoon gedaan wat er in de read me stond maar als ik het spel op start en sodra ik een mes ( wat nu een machette is) pak loopt ie vast ook als ik een code in typ waar een machette bij sit loopt het spel vast

bij de mod waardoor cj blank werd liep hij ook al vast

weet iemand waardoor dit komt??? of hoe ik het probleem kan oplossen?

ik heb ook wel is wat gehoord over v1.1 en v2.0 en dat je bij v2.0 niet kan modden maar ik heb v1.01 is er ook nog een verschil tusse v1.1 en v1.01???

EDIT EXTRA INFO:

Het gaat dus om dese mod: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1811

van http://www.gtagarage.com

ik heb de read me gevold

heb Knifecur.dff en Knifecur.txd vervangen door machete.dff en machete.txd

en toen uitgeprobeerd waarnaar hij dus telkens vastliep...

Bewerkt: door owner001
Geplaatst:

v1 en v1.1 maakt niks uit. Het scheelt wat bugs, maar wat betreft modding zijn er geen verschillen. Dat ie vastloopt kan door 2 dingen veroorzaakt zijn:

- je hebt de mod fout geïnstalleerd

- de mod zelf is niet goed

Kijk op de site waar je de mod vandaan hebt, of er veel negatieve reacties zijn op de mod. Dan kan het namelijk zo zijn dat de mod zelf gewoon niet werkt. Is dit niet het geval, dan doe je toch echt iets fout tijdens het installeren. Vertel in dat geval hier eens exact wat voor stappen je steeds onderneemt, dan kunnen we zien of er ergens iets fout gaat.

Geplaatst:
v1 en v1.1 maakt niks uit. Het scheelt wat bugs, maar wat betreft modding zijn er geen verschillen. Dat ie vastloopt kan door 2 dingen veroorzaakt zijn:

- je hebt de mod fout geïnstalleerd

- de mod zelf is niet goed

Kijk op de site waar je de mod vandaan hebt, of er veel negatieve reacties zijn op de mod. Dan kan het namelijk zo zijn dat de mod zelf gewoon niet werkt. Is dit niet het geval, dan doe je toch echt iets fout tijdens het installeren. Vertel in dat geval hier eens exact wat voor stappen je steeds onderneemt, dan kunnen we zien of er ergens iets fout gaat.

ok...

ik zal me bericht aanpasse

hopen dat jij of iemand anders me kan helpen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...