Dexist Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 hoi wat is het object id van die rioolbuis, (van die grote buizen waar net een auto in past) en kan je me ook vertellen onder welke catagorie hij valt in mta map editor Reageren
Sandra Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 (bewerkt) hoi wat is het object id van die rioolbuis, (van die grote buizen waar net een auto in past) en kan je me ook vertellen onder welke catagorie hij valt in mta map editor Ik denk dat het niet is toegestaan om ID's aan te vragen aangezien Gta Sa namelijk zo'n 18000 objecten heeft, de kans is dus zeer klein dat iemand het id van die rioolbuizen uit zijn/haar hoofd weet. Tip: Download Map Editor (Med) http://grandtheftauto.filefront.com/file/M...n_Andreas;52116 Daar kan je de zoekfunctie gebruiken en het id vinden. Zoek in dit geval dan naar 'pipe' Dan vind je hem wel. Bewerkt: 26 maart 2008 door =>Sandra<= Reageren
Dexist Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ik denk dat het niet is toegestaan om ID's aan te vragen aangezienGta Sa namelijk zo'n 18000 objecten heeft, de kans is dus zeer klein dat iemand het id van die rioolbuizen uit zijn/haar hoofd weet. nee maar misschien weet iemand in welke catagorie hij valt in mta map editor maar ik zal es ff kijkop die med Reageren
Sandra Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ik heb al buizen gevonden in 'Industrial => General' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.