Jump to content

Luigi Signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb ook maar weer eens wat geprobeerd.

Het inblenden van de render wilde niet echt lukken, dat is hetgeen waar ik nog moeite mee heb.

sigje31zt7.png

Rates & comments zijn van harte welkom, maar liever

alleen uitgebreide, want reacties als 'Ik vind het wel leuk, ik geef een 7/10', daar heb ik niet zoveel aan. ;)

Geplaatst:
Ik heb ook maar weer eens wat geprobeerd.

Het inblenden van de render wilde niet echt lukken, dat is hetgeen waar ik nog moeite mee heb.

sigje31zt7.png

Rates & comments zijn van harte welkom, maar liever

alleen uitgebreide, want reacties als 'Ik vind het wel leuk, ik geef een 7/10', daar heb ik niet zoveel aan. ;)

Nice Silverbyte, very nice. Eindelijk weer eens een sig met je befaamde lichteffects, doet het altijd goed bij mij. Alles komt goed tot zijn recht, en de background(s) zijn prima gelukt. groene kleur past uiteraard goed bij Luigi, alleen vind ik het jammer dat dit italiaanse mannetje een beetje slecht ingeblend is, mede omdat de rechterkant een beetje vervaagd is.

Verder was ik naar de tekst aan het kijken, maar ook daar heb ik eigenlijk niets op aan te merken.

Ik hou het hier bij een 7.5, er zijn nog een paar dingen waar je op kunt letten, zoals het inblenden, en het overvloeiend houden van vervaagde en onvervaagde stukken.

Geplaatst: (bewerkt)

Erg mooi Silverbyte. Laat ik maar beginnen met de rate. Het beste punt zijn de lichteffecten en het kleurgebruik. Je hebt mooie kleur en licht effecten. Vooral die ovalen bij Liugi zien er erg goed uit. Mijn eerste kijk ging gelijk naar het gedeelte van Liugi. Zoals ik al zei is dat een erg mooi gedeelte. Maar nadat ik weer naar de andere gedeelte keek vond ik het allemaal niet zo goed bij elkaar passen. Misschien dat je het een beetje door elkaar moest laten lopen. De render had je ook wat beter moeten inblenden. De tekst vind ik wel oké. je hebt een goede font en het is ook goed uitgewerkt. Alleen de plek waar die staat vind ik wat minder. Je had hem beter rechts kunnen zetten, dan werd dat gedeelte ook wat leuker. Nu hij daar toch staat vind ik wel de manier hoe hij er staat wel goed bedacht en uitgewerkt. Net als de blad staat ie niet helemaal recht maar een beetje golvend. Volgens mij heb je een px zwarte border. Misschien dat je die wat groen had kunnen maken. Ik denk dat dat wat mooier had gepast.

GTA-fan2... :*D

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

Wel origineel idee. De lettertype is mooi en op blad is echt goede idee. Maar de achtergrond is echt raar. Is dat ook bladeren? 8,4/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...