Hanneswasco Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Zo vandaag weer wat inspiratie gehad. Nu heb ik nog wat geprutst, en ik begin me meer in Photoshop thuis te voelen. Deze keer dacht ik aan een goede render om mee te photoshoppen. Ik vond Mario en co een goed idee, dus heb ik Bowser gebruikt. Het idee is dat Bowser ergens uitbreekt en er een hele soort van explosie onstaat waarin verschillende brokstukken uitéén, wegvliegen. Hier is de sig: Reageren
Donwell Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 (bewerkt) Hij is zeer geslaagd, dat je je weg meer vindt in Photoshop is duidelijk te zien! Je hebt de sig goed opgevuld en leuke, bijpassende effecten toegevoegd. De render is mooi geplaatst, en de gloed eromheen is mooi gemaakt. Het past goed bij de achtergrond en het zorgt dat Bowser goed uitspringt. De effecten om Bowser heen zijn mooi gemaakt, hoewel deze misschien nog wel wat minder fel kunnen de volgende keer, misschien de opacity iets verlagen? Je lettertype tekst is mooi gekozen, maar de plaatsing ervan vind ik iets minder. Voor de rest goede border. Rate: 8,9/10 Hoe hij het voor elkaar krijgt weet ik niet, maar ik moest die hieronder ook nog van 'm raten. Anyway, dit is ook een mooie sig. Aan de linkerkant misschien nog een beetje leeg, maar voor de rest redelijk geslaagd. Het enige wat ik nog jammer vind, zijn die punten die eruit steken. Misschien had je deze er een beetje kunnen inblenden. De kleine effectjes om Bowser heen zijn leuk gedaan, zo is het net of hij 'sporen' achterlaat dat hij ronddraait. De tekst vind ik een stuk beter dan in je vorige, en is voor de rest goed gedaan. Voor de rest weinig andere op- en aanmerkingen. Rate: 8,7/10 Bewerkt: 26 maart 2008 door Donwell Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Zo, weeral een nieuwe Bowser sig gemaakt. Nog enkele rates 'n tips? Reageren
Hackman Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 (bewerkt) de eerste vind ik mooi met zo'n beetje alles, mooie effecten, goed ingeblend, mooie tekst en de achtergrondis ook goed ik kan er niks aan opmerken dus geef ik je voor de eerste een 10/10 de tweede vind ik minder, de achtergrond iets te leeg en het effecht om bowser heen vind ik ook niet heel mooi daarvoor geef ik je een 7/10 Bewerkt: 26 maart 2008 door hackman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.