Jump to content

Prijs

jij daar

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, Hoe duur is dit spel want ik heb vorige week nog GTA 2 gekocht dus ben niet erg rijk he he !

^_^ << Mijn gezichtsuitdrukking.

Geplaatst: (bewerkt)

Normale edition is tussen de 65 a 70 euro.

En de Special Edition is ongeveer tussen de 85 a 95 Euro.

P.s. Leden, verbeter me als ik het verkeerd heb.

En Welkom op het forum!! :tu:

Gebruik in het vervolg de "Zoekmachine" om te kijken of er al onderwerpen zijn, waar ik een onderwerp over ga maken.

Maarjah, Dit was gewoon een beginners fout :puh: Want hier zijn al meerdere topic's over.

Veel Plezier op dit forum.

Swiggers!! :cya:

Bewerkt: door swiggers
Geplaatst:

Jij weer :puh:.

De prijs van GTA IV gaat ongeveer tussen de €59 & €65 liggen.

PS: Bevalt GTA2 je?

Geplaatst:

Beetje dom om GTA 2 te kopen, is gratis legaal te downloaden van GTA2 website.

GTAIV kost €65,=

Geplaatst:

GTAIV kost €65,=

Oke dankjewel dan ga ik morgen even naar de Wibra om GTA 4 te kopen.

En GTA 2 bevalt me erg goed erg mooie cd en doosje. :D Maar ik had een speciale versie dus ik betaalde iets meer (120 euro) zei de man achter de balie.

Geplaatst:

GTA IV gaat 60 euro kosten voor de Xbox 360, voor de PS3 gaat GTA IV waarschijnlijk iets meer kosten. En de special edition van GTA IV zal voor zowel de Xbox 360 als de PS3 100 euro gaan kosten, hopelijk weet je nu meer. ;)

GTAIV kost €65,=

En GTA 2 bevalt me erg goed erg mooie cd en doosje. :D Maar ik had een speciale versie dus ik betaalde iets meer (120 euro) zei de man achter de balie.

120?????????!!?!?!?!! :bonk:

WTF :?, Hoe bedoel je duur :ch:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

GTAIV kost €65,=

Spammer

Geplaatst:

GTAIV kost €65,=

1200?????????!!?!?!?!!

WTF

Ja speciale editie zit nog een zwart wit boekje (papiertje) bij met telefoonnummers van Take Two in alle talen, erg handig als ik bijvoorbeeld in Duitsland ben en ik wil hun bellen.

Geplaatst:

GTAIV kost €65,=

1200?????????!!?!?!?!!

WTF

Ja speciale editie zit nog een zwart wit boekje (papiertje) bij met telefoonnummers van Take Two in alle talen, erg handig als ik bijvoorbeeld in Duitsland ben en ik wil hun bellen.

nummers zullen ook wel hierow staan

Geplaatst:

Wauw, vet man! :klap: Ik wil ook zo'n special edition, in welke Wibra had je die ook alweer gekocht?

Wauw, vet man! :klap: Ik wil ook zo'n special edition, in welke Wibra had je die ook alweer gekocht?

Bij de Zeeman ligt ie ook al :puh::7

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Hey Albert,

Bij de Wibra in het oosten van het land (bij Oostburg in de buurt maar niet dichtbij Oostburg ofzo). Maar er stonden er nog maar een stuk of 5 dus je moet snel zijn anders zijn ze al verkocht aan andere echte fans he.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...