BaasB Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Oké, duidelijk. Thanks voor je hulp, ik ga maar 'ns kijken dan. Mvg, Albert.
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 (bewerkt) Wauw, vet man! Ik wil ook zo'n special edition, in welke Wibra had je die ook alweer gekocht? Hey Albert, Bij de Wibra in het oosten van het land (bij Oostburg in de buurt maar niet dichtbij Oostburg ofzo). Maar er stonden er nog maar een stuk of 5 dus je moet snel zijn anders zijn ze al verkocht aan andere echte fans he. Jah tuurlijk! Bij mij in me woonplaats staan 3x Playstation 4 in een winkel . Zou maar snel kopen Bewerkt: 26 maart 2008 door Kai-ShockWave
jij daar Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Wauw, vet man! Ik wil ook zo'n special edition, in welke Wibra had je die ook alweer gekocht? Hey Albert, Bij de Wibra in het oosten van het land (bij Oostburg in de buurt maar niet dichtbij Oostburg ofzo). Maar er stonden er nog maar een stuk of 5 dus je moet snel zijn anders zijn ze al verkocht aan andere echte fans he. Jah tuurlijk! Bij mij in me woonplaats staan 3x Playstation 4 in een winkel . Zou maar snel kopen He Jochem, we hebben het over GTA 2!
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Wauw, vet man! Ik wil ook zo'n special edition, in welke Wibra had je die ook alweer gekocht? Hey Albert, Bij de Wibra in het oosten van het land (bij Oostburg in de buurt maar niet dichtbij Oostburg ofzo). Maar er stonden er nog maar een stuk of 5 dus je moet snel zijn anders zijn ze al verkocht aan andere echte fans he. Jah tuurlijk! Bij mij in me woonplaats staan 3x Playstation 4 in een winkel . Zou maar snel kopen He Jochem, we hebben het over GTA 2! Alsof Wibra games verkoopt xD Sinds wanneer heet ik Jochem
jij daar Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 (bewerkt) Wauw, vet man! Ik wil ook zo'n special edition, in welke Wibra had je die ook alweer gekocht? Hey Albert, Bij de Wibra in het oosten van het land (bij Oostburg in de buurt maar niet dichtbij Oostburg ofzo). Maar er stonden er nog maar een stuk of 5 dus je moet snel zijn anders zijn ze al verkocht aan andere echte fans he. Jah tuurlijk! Bij mij in me woonplaats staan 3x Playstation 4 in een winkel . Zou maar snel kopen He Jochem, we hebben het over GTA 2! Alsof Wibra games verkoopt xD Sinds wanneer heet ik Jochem Ja, kleine kans dat ik je in 1x bij de goede naam kon gokken he Wolter. Bewerkt: 26 maart 2008 door jij daar
BaasB Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 (bewerkt) Hoho, niet zo grof jij! Ik ga een moderator roepen hoor! Die zal je je verdiende loon geven, schavuit! EDIT: Lol, er zijn geen moderators on-line. Ik trek me ff terug om toe te kijken hoe dit uit gaat lopen op één groot lachwekkend spamfestijn. EDIT 2: Oh, nu wel. Bewerkt: 26 maart 2008 door BaasB
jij daar Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Hoho, niet zo grof jij! Ik ga een moderator roepen hoor! Die zal je je verdiende loon geven, schavuit! Hij begon hoor, Evert!
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Wauw, vet man! Ik wil ook zo'n special edition, in welke Wibra had je die ook alweer gekocht? Hey Albert, Bij de Wibra in het oosten van het land (bij Oostburg in de buurt maar niet dichtbij Oostburg ofzo). Maar er stonden er nog maar een stuk of 5 dus je moet snel zijn anders zijn ze al verkocht aan andere echte fans he. Jah tuurlijk! Bij mij in me woonplaats staan 3x Playstation 4 in een winkel . Zou maar snel kopen He Jochem, we hebben het over GTA 2! Alsof Wibra games verkoopt xD Sinds wanneer heet ik Jochem Ja, kleine kans dat ik je in 1x bij de goede naam kon gokken he baviaan. OMG
GTA-Sheep Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Het topic gaat nergens meer over geloof ik De gevraagde prijs van de topicstarter is bekend gemaakt dus wat dat betreft is het doel behaald. Topic derhalve maar vriendelijk doch resoluut gesloten....
Recommended Posts