Bierbuikje Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Hey, dit is mijn eerste sig en ben door het Beat Down forum overgehaald mijn showroom naar hier te verplaatsen, maar hier is hij dan mijn 1e signature. graag opbouwende kritiek , Reageren
T@rget Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ziet er mooit uit. Jammer dat die letters een beetje pixelig zijn Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ziet er mooit uit. Jammer dat die letters een beetje pixelig zijn weet je ook hoe ik dat moet oplossen? Reageren
Hackman Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 misschien is het font vanzelf pixelig, maar het kan ook zijn dat je de tekst hebt vergroot of verkleint dan kan die opgekropt lijken. Zelf denk ik dat het gewoon de font is Wel een mooie sig. een beetje leeg dat wel alleen die vrouw maakt alles weer goed. Je hebt een mooi verloop gebruikt met de achtergrond en de borderis mooi ik geef je 7,5 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 ik heb ook weer een nieuwe: (ps. deze is helemaal zelfgemaakt) Reageren
GTA Haas Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 ik heb ook weer een nieuwe:(ps. deze is helemaal zelfgemaakt) Als ik eerlijk mag zeggen vond ik de eerste toch wel beter maar deze is ook goed gelukt alleen de armen zijn Pixel achtig dus voor de eerste een 6/10 en voor de tweede 6/10 maar goed gedaan en voor ze alle 2 een 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.