pie is delicous! Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 hey allemaal dit is mijn eerste grafic. hopelijk vinden jullie er nog iets aan,comments tips enz. zijn welkom Reageren
studio dewolf Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Uitknippen is niet geslaagd. Hoofd van skelet en lettertype is wel mooi maar achtergrond is niet goed. Je moet meer effecten maken op achtergrond. 7/10 Reageren
Hackman Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 (bewerkt) Ik vind het niet zo geslaagd, niks is ingeblend behalve de doodskop die kan er nog wel mee door. Ga veel tuts (tutorials) volgen daardoor leer je veel. Klik hier voor een mega lijst met tuts! Als je er een paar tuts hebt gevolgd dan wil ik nog wel iets van je zien! Ik geef geen cijfer omdat ik vind dat je daar eigelijks niks aan hebt. Bewerkt: 26 maart 2008 door hackman Reageren
js007 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 mooi maar ook een paar minpunten 6/10 is het voor een handtekening ? Reageren
pie is delicous! Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 bedankt voot tips/lijst van tuts Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 mooi maar ook een paar minpunten 6/10is het voor een handtekening ? Dat past niet lijkt me Ontopic: Het achtergrond is een beetje leeg, Je zou er bliksem schichten in kunnen doen zoals ik heb Het Skelet Is idd mooi, En de tekst ook. Maar: Studio Dewolf, Uitknippen Niet geslaagd Reageren
Hackman Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 niet goed ingeblend bedoelt hij vast want er is niks aan te zien Reageren
studio dewolf Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Je kunt zien dat beeld wordt uitknippen want ik zie stuk van het beeld is weg. Reageren
Hackman Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Sorry, maar kan het ook in ABN? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.