pie is delicous! Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Onderwerp: films/games Soort design:sig Size design: eigen keuze Render: oke Animatie: dat niet Premade: nee Tijd van inlevering:3 weekjes mag eerder Opmerking: suc6 =] jou pic eerst dan mijne
Hanneswasco Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 M'n battle tegen Arthis loopt vandaag af, dus als ik morgen of overmorgen men sigje inlever dan is dat geen probleem. Ik wil dus wel.
Hackman Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 dit is een beetje offtopic, maar waarom willen de meeste mensen hun sig als laatste sturen? als ze iemand willen uitdagen?
RonaldVC Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 dit is een beetje offtopic, maar waarom willen de meeste mensen hun sig als laatste sturen? als zeiemand willen uitdagen? Als je eerst de signature van je tegenstander kan zien voordat de battle begint, weet je eigenlijk meteen waar je aan toe bent. Je kan hem dan vergelijken met die van jou en eventuele aanpassingen aan je signature toebrengen. Op zich maakt het niet zo gek veel uit. Zodra beide sigs gepost zijn, zijn het de leden die bepalen welke ze het mooist vinden en brengen dan hun stem uit.
Hanneswasco Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 (bewerkt) Zo, mijn signature is af. Spiderman. Aangezien de topicstarter niet reageert op mijn PB en niet meer on line komt, stop ik deze battle. Bewerkt: 29 maart 2008 door Hanneswasco
Recommended Posts