xgaming Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Hoi, Ik wilde binnekorst (weekje of 2 - 2,5) een nieuwe speakerset gaan kopen. Nou ben ik niet echt een audiofiel maar er moet wel een beetje goed geluid uit komen en niet van die irritante plopjes. Momenteel heb ik 2x 350 Watt auto speakers voor in de achter bak + een sony versterker Dit neemt echter nogal wat ruimte in vandaar dat ik een nieuwe speakerset wil. Het enigste dat de speakerset moet hebben is een hoofdtelefoon ingang (line-in) + volume controle erop / erbij op een apart panneeltje. Aangezien ik niet echt verstand heb van geluid setjes vraag ik hier om hulp Zelf had ik al op Tweakers.net gezocht naar wat reviews van de Logitech X540 en de Z10. Nou vraag ik me bij de X540 af of die set wel goed is. 75 euro / 6 (5 boxjes + 1 subwoorder) = 12.50 euro per speaker. Lijkt mij niet echt dat het goede kwaliteit is. De X540 bevalt me wel qua aantal speakers + subwoofer én het volume paneeltje. Waarom de Z10: Ziet er mooi uit, LCD scherm, 5 programmeerbare knoppen voor internet radio, audiopaneel op speaker zelf. Nadeel van de Z10 is geen losse subwoofer. Hoop dat julle me iets kunnen aanraden. Hoeft niet per sé Logitech te zijn. Mag ook een ander A merk (Creative, Sony, Philips etc.) Alvast bedankt Reageren
osmgek11 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 (bewerkt) ik weet niet hoe hoog je budget is. maar aangezien jij 2× 350 watt speakers heb. dan denk ik wel dat je van goed geluid houd. ik zou voor deze gaan: http://www.alternate.nl/html/product/detai...owTechData=true hij kost: 280€. hij is wel aan de dure kant maar dan heb je ook iets voor je geld. als ik tussen die 2 die jij zei had moeten kiezen. dan koos ik toch wel voor de: x540 omdat hij toch wel een losse subwoofer heeft. en veel meer vermogen heeft Bewerkt: 26 maart 2008 door osmgek11 Reageren
xgaming Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 ik weet niet hoe hoog je budget is. maar aangezien jij 2× 350 watt speakers heb. dan denk ik wel dat je van goed geluid houd. ik zou voor deze gaan: http://www.alternate.nl/html/product/detai...owTechData=true hij kost: 280€. hij is wel aan de dure kant maar dan heb je ook iets voor je geld. als ik tussen die 2 die jij zei had moeten kiezen. dan koos ik toch wel voor de: x540 omdat hij toch wel een losse subwoofer heeft. en veel meer vermogen heeft Hehe dat is een mooi setje dat weet ik. Maar 350 watt vermogen zegt ook niet veel. Deze 'speakers' kostten 10 euro voor 2 stuks (nieuw). Mijn budget is 50 - 100 euro. Anyway bedankt voor je reply. Wacht nog even af Reageren
nielsjansen Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 ik heb zelf de logitech X530 wind het een mooi setje en er komt heel goed geluid uit hij is hier volgens mij het goedkoopst: http://www.4allclients.nl/?action=4&id=455472 het is echt een aanrader vooral voor games en films erg goed niels Reageren
IV trailer Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 ik heb zelf de logitech X530 wind het een mooi setje en er komt heel goed geluid uithij is hier volgens mij het goedkoopst: http://www.4allclients.nl/?action=4&id=455472 het is echt een aanrader vooral voor games en films erg goed niels Die wilde ik eigenlijk ook hebben, maar omdat er geen optische kabel aan zit kan je geen 5.1 doorgeven vannuit je ps3 waardoor het in werkelijkheid 2.1 uit 5.1 boxen zijn. Dit is overgens niet het geval voor de pc. Reageren
nielsjansen Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 oke daar heb ik weinig verstand van (heb namelijk alleen pc) maar weet wel dat er een dingetje bij zat voor de console. niels Reageren
IV trailer Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 oke daar heb ik weinig verstand van (heb namelijk alleen pc) maar weet wel dat er een dingetje bij zat voor de console.niels Zoon rood-wit naar groen stekker zal je dan wel bedoelen. Maar dat is dus 2.1 kanaals. Reageren
nielsjansen Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 oke dan weet ik het niet jammer want het is een heel mooi ding niels Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.