AOSY86 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 >>> Door Dutchy3010: Map verwijderd.<<< @insidegamer forum
uniQueGTA Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Lijkt me sterk dat die echt zijn, meestal alles wat je krijgt te zien van screens voor de game uit is zijn nep...
strandpop Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 (bewerkt) weet je hoe lache je ziet namelijk car wash staan kan je je auto daar wassen hij is echt want ik weet hoe door foto's hoe broker eruit ziet Bewerkt: 26 maart 2008 door strandpop
xgaming Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Volgens mij zijn ze ook nep. Op de legenda staat duidelijk Pay 'n Spary. Die zouden er toch niet in zitten bij GTA IV?
sanfuck Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Het ziet er anders verdomd echt uit, en er zitten onder op de kaart ook screenshots die ik niet allemaal eerder gezien heb. die ene lijkt wel op een gevangenis ofzo
Tjerk Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ik vind het er ook behoorlijk echt uit zien, want waarom zou iemand ook de moeite doen om zo'n neppe gedetaillieerde(ofzo) kaart maken.
sanfuck Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Volgens mij zijn ze ook nep. Op de legenda staat duidelijk Pay 'n Spary. Die zouden er toch niet in zitten bij GTA IV? Waar zie jij dan pay en spray staan?
AOSY86 Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 (bewerkt) @Admins Als deze GTA IV pictures (kaart) nep zijn kunt u topic verwijderen of op doen Bewerkt: 26 maart 2008 door AliOsi
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Volgens mij zijn ze ook nep. Op de legenda staat duidelijk Pay 'n Spary. Die zouden er toch niet in zitten bij GTA IV? Pay 'n Spray zit er wel in , alleen je kan er nu niet de politie mee afschudden
sanfuck Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Volgens mij zijn ze ook nep. Op de legenda staat duidelijk Pay 'n Spary. Die zouden er toch niet in zitten bij GTA IV? Pay 'n Spray zit er wel in , alleen je kan er nu niet de politie mee afschudden En als het niet echt zou zijn vind ik het toch wel heel mooi gemaakt dan.
xgaming Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Volgens mij zijn ze ook nep. Op de legenda staat duidelijk Pay 'n Spary. Die zouden er toch niet in zitten bij GTA IV? Waar zie jij dan pay en spray staan? Legenda. Bij Services onder Car Wash Maar zoals hierboven werd gezegd zitten ze er wel in. Ik heb niks gezegd
Jozz Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 het zou best echt kunnen zijn waarom? Bij alderney en bohan staan plaatjes die wij nog niet kennen, plus wie gaat er nou zon gedetaieerde map maken ? aan de andere kant International airport ligt niet bij alderney net zoals gta III
Dutchy3010 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Deze foto's mogen op deze site niet gepost worden, en aangezien het dan niet nodig is om dit topic open te laten (er valt immers nergens over te discussieren):
Recommended Posts