Lex1993 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Halloooo Ik ben al een tijdje bezig met modden, heb al zo'n 40 autos vervangen! en nog scooters, motors, politie, skins etc. maar nou wou ik vragen weet iemand toevallig een voertuig dat Greenwood vervangt, want greenwood zie ik zovaak rondrijden en ik vind het een kei lelijke auto. Ook geld dit voor savanna. weet iemand het stuur het dan of een link ofso.. Groetjeszzzz Reageren
Tjerk Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ik maak op dit moment een Auto die de Greenwood vervangt, zou je die misschien willen? Reageren
joppie Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Hier heb ik nog een link... Greenwood mods Reageren
Lex1993 Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ik maak op dit moment een Auto die de Greenwood vervangt, zou je die misschien willen? kijk dat komt mooi uit, ik zou die graag willen ja Hier heb ik nog een link... Greenwood mods toppie zit een mooie chrysler tussen Reageren
joppie Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ook geld dit voor savanna. Ik heb hier nog een link... dit is voor de Savanna, en het zijn er trouwens maar 2... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.