Kortchack Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 (bewerkt) hallo, toen ik vandaag gta sa wou installeren voor de eerste keer, en ik het spel wou starten, kreeg ik de volgende melding: Emulator detected! Please deactivate virtual drive and emulation software weet er soms iemand een oplossing, tips of raad voor mijn probleem? ik zou zo graag gta sa willen spelen want ik heb gehoord van vele mensen dat je dit spel gwn gespeeld moet hebben. Bewerkt: 26 maart 2008 door Kortchack Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Als je een emulator gebruikt, dan kunnen we je niet helpen, want deze vallen onder warez. Heb je een programma als alcohol 120%? Dan zit daar waarschijnlijk het probleem. Het kan ook komen door programma's als Deamon Tools en CloneCD, die geven ook problemen. Kijk even na welke programma's je hebt draaien, want GTA SA is beveiligd tegen sommige brandprogramma's, waardoor hij het niet zal doen... Reageren
Kortchack Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Als je een emulator gebruikt, dan kunnen we je niet helpen, want deze vallen onder warez.Heb je een programma als alcohol 120%? Dan zit daar waarschijnlijk het probleem. Het kan ook komen door programma's als Deamon Tools en CloneCD, die geven ook problemen. Kijk even na welke programma's je hebt draaien, want GTA SA is beveiligd tegen sommige brandprogramma's, waardoor hij het niet zal doen... Ik heb de programma's nagekeken en ik zag dat ik alleen CloneCD op mijn pc heb staan, maar dat programma heb ik nog nooit gebruikt. het is ook helemaal niet mijn bedoeling om gta sa te kopiëren, ik wil het spel alleen maar spelen. moet ik dan misschien CloneCd verwijderen van mijn pc? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 (bewerkt) Ik heb de programma's nagekeken en ik zag dat ik alleen CloneCD op mijn pc heb staan, maar dat programma heb ik nog nooit gebruikt. het is ook helemaal niet mijn bedoeling om gta sa te kopiëren, ik wil het spel alleen maar spelen. moet ik dan misschien CloneCd verwijderen van mijn pc? Aan je foutmelding te zien kan het wel aan dat programma liggen. Gewoon even CloneCd van je computer verwijderen, en dan zal de installatie waarschijnlijk lukken. Veel succes ! Bewerkt: 27 maart 2008 door GTA-Freak2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.