stiefurkel Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 hoe kan ik de wapens van de gangs ballas en grove street enzo veranderen? Reageren
Tjerk Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ja, dit doe je doormiddel van de opcode: 0237: set_gang 1 weapons_to 24 29 4. Ontleding: Gang1: Dit is de Grove Street Families 24: Het wapen: De Desert Eagle 29: Het wapen: De MP5 4: Het wapen: De Knife Als je Bv: Gang1 in Gang2 veranderd, Praten we nu over de Los Santos Vagos en als je Bv: Het getal 24 veranderd in 38, dan krijgt iedereen een minigun. Reageren
stiefurkel Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ja, dit doe je doormiddel van de opcode: 0237: set_gang 1 weapons_to 24 29 4.Ontleding: Gang1: Dit is de Grove Street Families 24: Het wapen: De Desert Eagle 29: Het wapen: De MP5 4: Het wapen: De Knife Als je Bv: Gang1 in Gang2 veranderd, Praten we nu over de Los Santos Vagos en als je Bv: Het getal 24 veranderd in 38, dan krijgt iedereen een minigun. er staat al ergens zoon code maar als ik het verander /neerzet etc werkt het niet ze lopen alemaal nog steeds met colt45 Reageren
Tjerk Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ik denk dat dat wel kan kloppen, want er staat maar 2x die opcode in het hele Scm, 1e keer is als je 100 spraytags hebt gehaald dat je een wapen upgrade krijgt van je gang, en 2e keer is gewoon zoals het normaal is. Als je ze nu allebij veranderd werkt het misschien wel. Reageren
stiefurkel Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ik denk dat dat wel kan kloppen, want er staat maar 2x die opcode in het hele Scm, 1e keer is als je 100 spraytags hebt gehaald dat je een wapen upgrade krijgt van je gang, en 2e keer is gewoon zoals het normaal is. Als je ze nu allebij veranderd werkt het misschien wel. heb de code nu bij intro toegevoegd (en op anderen plaatste geprobeert wat niet werkte) maar daar werkte het wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.