KillerKing Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Ik heb nu alle missies uitgespeeld en heb alle save houses gekocht beahlve 3 stuks ofzo maar wat moet ik nu doen??? Is er nog iets speciaals zoals een speciale wagen wanneer je alle hidden tags spuit ofzo of is de rest allemaal van die kleine dingen. Ik hoef niet 100% maar ik wil wel " alles gezien hebben". Wie kan helpen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 (bewerkt) Je kan alleen 100% halen zonder cheats. (als je dat nog niet wist) Om 100% te halen: - Alles goud hebben in alle scholen - Alle gang tags, photo ops, horseshoes hebben - Odd jobs voltooid hebben - ... Er is nog meer Met de zoekfunctie moet je wel wat meer kunnen vinden. Bewerkt: 2 februari 2005 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 of natuurlijk meer geld gaan verdienen uit geven, wapens kopen, terratoria overnemen lelijke wagens tunen.etc.etc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerKing Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Ja maar wat ik bedoelde was of er nog iets te beleven valt na alle missies gedaan te hebben. Is er net als in vice city ook nog bedrijven te koop waar je weer opdrachten voor krijgt of is het hierna alleen maar nog de kleine dingen zoals jij zei van alles goud halen. Want daar wil ik mijn nek niet over breken. Maar toch bedankt joh... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 (bewerkt) Ja maar wat ik bedoelde was of er nog iets te beleven valt na alle missies gedaan te hebben. Is er net als in vice city ook nog bedrijven te koop waar je weer opdrachten voor krijgt of is het hierna alleen maar nog de kleine dingen zoals jij zei van alles goud halen. Want daar wil ik mijn nek niet over breken. Maar toch bedankt joh... Jep, je moet nu alles goud halen enzo. Triatlon, Dirtring,... kan je ook nog doen (Odd Jobs) Bewerkt: 2 februari 2005 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerKing Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 NA geen zin in. Ok dan maar een nieuwe spel kopen. Totdat er een nieuwe gta komt natuurlijk :lol: Wel jammer dat er zo weinig missies waren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 NA geen zin in. Ok dan maar een nieuwe spel kopen. Totdat er een nieuwe gta komt natuurlijk :lol: Wel jammer dat er zo weinig missies waren 100% checklisthier zie je wat je buiten de verhaallijn voor missie's kan doen een nieuw spel kopen :huh: :blink: begint GTA SA je nu al te vervelen er zijn zat dingen te doen als je dat niet wilt begin een nieuwe savegame Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Ja maar wat ik bedoelde was of er nog iets te beleven valt na alle missies gedaan te hebben. Is er net als in vice city ook nog bedrijven te koop waar je weer opdrachten voor krijgt of is het hierna alleen maar nog de kleine dingen zoals jij zei van alles goud halen. Want daar wil ik mijn nek niet over breken. Maar toch bedankt joh... Jep, je moet nu alles goud halen enzo. Triatlon, Dirtring,... kan je ook nog doen (Odd Jobs) Triatlon hoeft niet... Alle huizen hoeft niet... Wel alles goud halen, ik heb zelf 100% net tijdje terug gehaald en ik had die triatlon in Palimina Creek niet eens gedaan dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 ik d8 dat die juist wel moest <_< .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 (bewerkt) NA geen zin in. Ok dan maar een nieuwe spel kopen. Totdat er een nieuwe gta komt natuurlijk :lol: Wel jammer dat er zo weinig missies waren jah je wilt wat te doen hebben, nou heb je wat te doen dan ga je liggen zeuren :rolleyes:. maar jh koop dan maar een nieuw spel zou ik zeggen tis jou geld. en btw, er is veel meer te doen na de story line dan vc gelukkig. als je bvb de triatlon doet kan het daarna, en daarna, en daarna nog is over doen . Bewerkt: 2 februari 2005 door Spike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 de trucking missies zijn er nog en de quary missies om er een paar te noemen en natuurlijk alle race missies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerKing Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Die quary enzo heb ik al gedaan ook truck missies maar 1 ding wil ik van de baan vegen omdat ik iets proef in een paar antwoorden. GTA SA DON' T SUCK ASS!!! Het is mijn top1 game dat wel alleen ik denk dat ik het nu wel heb gezien. Het is gewoon zo van dat ik ga stressen (de joystick is al tweemaal kapot gegaan) als ik die goud niet haal en ALS ik zou halen dan nog krijg ik niks terug. Begrijp me nou jongens . Ik ben ook maar een mens :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 Ja maar wat ik bedoelde was of er nog iets te beleven valt na alle missies gedaan te hebben. Is er net als in vice city ook nog bedrijven te koop waar je weer opdrachten voor krijgt of is het hierna alleen maar nog de kleine dingen zoals jij zei van alles goud halen. Want daar wil ik mijn nek niet over breken. Maar toch bedankt joh... Jep, je moet nu alles goud halen enzo. Triatlon, Dirtring,... kan je ook nog doen (Odd Jobs) Triatlon hoeft niet... Alle huizen hoeft niet... Wel alles goud halen, ik heb zelf 100% net tijdje terug gehaald en ik had die triatlon in Palimina Creek niet eens gedaan dus. Ik dacht het dus wel , je krijgt daar ongeveer 10 % voor :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 Triatlon hoeft niet... Alle huizen hoeft niet... Wel alles goud halen, ik heb zelf 100% net tijdje terug gehaald en ik had die triatlon in Palimina Creek niet eens gedaan dus. Ik dacht het dus wel , je krijgt daar ongeveer 10 % voor :lol: Ik heb het in geen een 100% check list gezien hoor :blink: Er zijn wel wat gebouwen die missies met zich mee dragen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 Je kan alleen 100% halen zonder cheats. (als je dat nog niet wist)Om 100% te halen: - Alles goud hebben in alle scholen - Alle gang tags, photo ops, horseshoes hebben - Odd jobs voltooid hebben - ... Er is nog meer Met de zoekfunctie moet je wel wat meer kunnen vinden. je hoeft toch niet alles goud te hebben in de scholen voor 100%, je moet alles brons, je moet het halen zeg maar, maar niet goud volgens mij :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.