KillerKing Geplaatst: 3 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 Triatlon hoeft niet... Alle huizen hoeft niet... Wel alles goud halen, ik heb zelf 100% net tijdje terug gehaald en ik had die triatlon in Palimina Creek niet eens gedaan dus. Ik dacht het dus wel , je krijgt daar ongeveer 10 % voor :lol: Ik heb het in geen een 100% check list gezien hoor :blink: Er zijn wel wat gebouwen die missies met zich mee dragen. Zoals??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 Zoals??? Check dit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerKing Geplaatst: 4 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 i thnx man dus toch nog iets te doen. Zie je dit bedoelde ik. Ik ben dus nog niet klaar ben gta. Thnx man je hebt mijn leven gered :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.