Ottoman 47 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Hoe vul je een MP3 ookalweer met liedjes PS: Ik wist het wel, maar ik ben het effe vergeten! OTTO Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Usb kabel? Ja hoe? Kan je het stap voor stap uitlegen, aan 2 woorden heb ik niks ! OTTO Reageren
Fuffie Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ik leg het wel even uit ! 1. Plaats een USB-Kabel in je MP3 en sluit hem aan je computer. 2. Ga nu naar je Bureaublad, binnen een paar secondes zie je een balkje onderin staan, zie je hem niet ? Plaats je USB dan ergens anders in je computer misschien leest je computer de usb hem nu wel. 3. Kopieer je liedjes naar de bestaande map van je MP3. 4. Klaar ! MVG Fuffie. Reageren
Woetsha Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 2. Ga nu naar je Bureaublad, binnen een paar secondes zie je een balkje onderin staan, zie je hem niet ? Plaats je USB dan ergens anders in je computer misschien leest je computer de usb hem nu wel.Je kan ook gewoon naar Deze computer gaan en je muziek in Verwisselbare schijf plaatsen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.