Jump to content

Medewerkers (site).

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben pas een nieuwe website begonnen alleen ik weet niet waar ik nu moet beginnen van het zoeken van medewerkers.

Ik maak gebruik van het systeem wiki !

De Reclamesites heb ik geprobeerd en ik kom niet verder !

Wie weet er een betere manier ?

Fuffie.

Bewerkt: door Fuffie
Geplaatst:

Kan je iets duidelijker maken wat je bedoelt?

Als je medewerkers nodig hebt kan je altijd ergens een vacature plaatsen.

Heb je al een advertentie op Marktplaats gezet? Dat is namelijk een erg handige manier van reclame maken, als je na een tijdje nog geen antwoord krijgt op Marktplaats kun je een nummer bellen waardoor je advertentie weer hellemaal naar boven word geplaatst. Alleen kost dat wel ongeveer 1 euro, maarja iedereen betaald om netjes te kunnen adverteren. Dus dat moet geen probleem zijn, succes! ;)

Bewerkt: door DenkaanHenk

Ik ben een Informatiesite aan het maken met het systeem (wiki),alleen ik ben er mee bezig om medewerkers te zoeken.

Maar bedankt voor alle reacties.

EDIT: Sorry had er niet bij gezet dat het een wiki systeem was.

Bewerkt: door Fuffie
Geplaatst:

Sorry van de dubbelpost maar ik maak gebruik van het systeem Wiki, kan ik hem dan nog steeds op marktplaats neer zetten ?

Daar komen toch alleen ouwe mannen op ?

Geplaatst:
Sorry van de dubbelpost maar ik maak gebruik van het systeem Wiki, kan ik hem dan nog steeds op marktplaats neer zetten ?

Daar komen toch alleen ouwe mannen op ?

Nee hoor, ik kijk er soms ook wel ffies op ;)

Geplaatst:

Kijk eens op Site Deals.

En probeer eerst eens je site online te beheren zonder medewerkers, als het dan een groot succes word komen er automatisch medewerkers. Maar er is niemand die wil helpen aan een site dat nog niet bestaat... Dus zet je site eerst online en maak zoveel mogelijk reclame (dutchleader,...)

Geplaatst:
Kijk eens op Site Deals.

En probeer eerst eens je site online te beheren zonder medewerkers, als het dan een groot succes word komen er automatisch medewerkers. Maar er is niemand die wil helpen aan een site dat nog niet bestaat... Dus zet je site eerst online en maak zoveel mogelijk reclame (dutchleader,...)

:tu: Echt perfect, bedankt voor de nuttige informatie !

:cya: Fuffie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...