Fuffie Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 (bewerkt) Ik ben pas een nieuwe website begonnen alleen ik weet niet waar ik nu moet beginnen van het zoeken van medewerkers. Ik maak gebruik van het systeem wiki ! De Reclamesites heb ik geprobeerd en ik kom niet verder ! Wie weet er een betere manier ? Fuffie. Bewerkt: 26 maart 2008 door Fuffie Reageren
Joriz Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Kan je iets duidelijker maken wat je bedoelt? Als je medewerkers nodig hebt kan je altijd ergens een vacature plaatsen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 (bewerkt) Heb je al een advertentie op Marktplaats gezet? Dat is namelijk een erg handige manier van reclame maken, als je na een tijdje nog geen antwoord krijgt op Marktplaats kun je een nummer bellen waardoor je advertentie weer hellemaal naar boven word geplaatst. Alleen kost dat wel ongeveer 1 euro, maarja iedereen betaald om netjes te kunnen adverteren. Dus dat moet geen probleem zijn, succes! Bewerkt: 26 maart 2008 door DenkaanHenk Reageren
Fuffie Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 (bewerkt) Ik ben een Informatiesite aan het maken met het systeem (wiki),alleen ik ben er mee bezig om medewerkers te zoeken. Maar bedankt voor alle reacties. EDIT: Sorry had er niet bij gezet dat het een wiki systeem was. Bewerkt: 26 maart 2008 door Fuffie Reageren
Fuffie Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Sorry van de dubbelpost maar ik maak gebruik van het systeem Wiki, kan ik hem dan nog steeds op marktplaats neer zetten ? Daar komen toch alleen ouwe mannen op ? Reageren
joppie Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Sorry van de dubbelpost maar ik maak gebruik van het systeem Wiki, kan ik hem dan nog steeds op marktplaats neer zetten ?Daar komen toch alleen ouwe mannen op ? Nee hoor, ik kijk er soms ook wel ffies op Reageren
Woetsha Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Kijk eens op Site Deals. En probeer eerst eens je site online te beheren zonder medewerkers, als het dan een groot succes word komen er automatisch medewerkers. Maar er is niemand die wil helpen aan een site dat nog niet bestaat... Dus zet je site eerst online en maak zoveel mogelijk reclame (dutchleader,...) Reageren
Fuffie Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Kijk eens op Site Deals.En probeer eerst eens je site online te beheren zonder medewerkers, als het dan een groot succes word komen er automatisch medewerkers. Maar er is niemand die wil helpen aan een site dat nog niet bestaat... Dus zet je site eerst online en maak zoveel mogelijk reclame (dutchleader,...) Echt perfect, bedankt voor de nuttige informatie ! Fuffie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.