Jump to content

Snapshot 33

Recommended Posts

Geplaatst:

Heeft iemand even wat foto's van de locatie van snapshot 33? Ik kan dat rose rondje maar niet vinden...

post-73164-1206551348_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik denk ook niet dat die rondjes zichtbaar zijn als je met een missie bezig bent ;)

en je moet idd met de camera kijken anders zie je hem niet.

Geplaatst:

Hij heeft in een eerder topic al eens vermeld dat hij dat radar-icoontje altijd had, ook buiten een missie. Hij zit dus niet in een missie.

Over je Snapshot, kijk eens van een afstandje. Aan de overkant liggen een aantal tegels, ga daar eens op staan en kijk nu boven het winkelcentrum. Kijk of je hem nu ziet. Zie je hem nog niet zou je eens 's avonds kunnen kijken. 's Avonds willen de snapshots wel eens oplichten, waardoor je ze beter ziet. Kijk nog eens, misschien zie je 'm nu.

Kijk anders nog eens op de wiki, en neem dezelfde positie aan.

Geplaatst:

Een aantal foto's heb ik niet, maar met een aantal tips kun je ook al een heel eind komen. Kijk allereerst eens 's nachts, als het donker is lichten de snapshots op en kun je hem makkelijk localiseren. Je zei ook dat je niet zeker wist of je hem al had gedaan, voor dit soort gevallen raad ik SAMA (San Andreas Mission Analyser) aan. Deze checkt wat je nog allemaal moet doen voor de 100%, waar onder andere ook de snapshots tot behoren. Je kunt SAMA hier downloaden. Mocht er een error optreden, in de Readme staat deze op te lossen. ;) Het gebruik van deze tool spreekt voor zich, je moet je savegame opzoeken en 'openen' en daarna kun je aanvinken wat je moet hebben, wat vervolgens op de map wordt weergegeven.

Geplaatst:

Bedankt voor dat programma en de tips! Hier heb ik echt wat aan! Ik ga het proberen!

Geplaatst:
Kijk allereerst eens 's nachts, als het donker is lichten de snapshots op en kun je hem makkelijk localiseren.

Tussen 0:00 en 5:00 om precies te zijn.

Geplaatst:

Ik weet al wat er gebeurt is: Ik zag de snapshot boven dat winkelcentrum aan als de snapshot van het 2e gebouw van rechts, dus dacht ik dat ik die gehad had, en liep ik op de verkeerde plek te zoeken :bonk: Maar toch bedankt voor de tips en dat programmatje vooral!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...