TomHagen Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Iik vind het raar maar mij overkwam het volgende: Apple Update Service gaf aan dat ik iTunes kon updaten. Dus ik klik op 'instaleer 1 onderdeel' met iTunes aangevinkt. Dus die gaat installeren, een tijdje later stond er dat iTunes was geïnstalleerd. Maar ik had al die tijd nog iTunes aan staan, dus die veranderde verder niet. Toen ik later mijn PC weer opnieuw opstartte, en ik iTunes wou openen, gaf hij de volgende foutmelding: iTunes cannot run because some of its required files are missing. Please reinstall iTunes. In Program Files staat geen reinstall.exe, dus ik weet niet hoe ik dat moet doen. Iemand met oplossingen en/of suggesties? Alles is welkom. Alvast bedankt, Tom Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ik heb niet specifiek verstand van het programma iTunes, maar vaak is het wel zo dat de 'setup.exe' al een deïnstallatie-functie bevat. Als hij dit niet meldt moet je even naar het Configuratiescherm gaan, waar je naar 'Software' moet gaan. Zoek iTunes op en verwijder het. Installeer het opnieuw en je probleem is waarschijnlijk verholpen. Mocht dit niet zo zijn moet je kijken of er toevallig een bug in is geslopen en of ze op de site van iTunes misschien een bugfix of iets dergelijks hebben. Reageren
Ferre Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Als hij installeert dan verwjderd hij sommige oude bestanden en installeert hij de nieuwe. Waarschijnlijk is de update gewoon niet compleet. Download iTunes opnieuw: http://www.apple.com/nl/itunes/download/ Reageren
TomHagen Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Als hij installeert dan verwjderd hij sommige oude bestanden en installeert hij de nieuwe. Waarschijnlijk is de update gewoon niet compleet. Download iTunes opnieuw: http://www.apple.com/nl/itunes/download/ Ik heb hem laten herstellen via Configuratie-scherm -> Software. Nu doet hij het weer. Ik keek weer eens niet verder dan mijn neus lang was (ook al is die best lang) :$ Bedankt voor de reacties Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.