Caltson Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 De EEE Pc is een zeer kleine (7") laptop, ontwikkeld door Asus. Deze laptop is zo klein er zo licht dat je hem gemakkelijk met 1 hand kan dragen, en toch heeft hij alle functies als een normale laptop! Dus nu mijn vraag naar jullie toe: zouden jullie geintresseerd zijn in deze laptop en zou je deze ook kopen? hieronder volgen wat Specs en verwachte versie's etc.. -Grootte scherm -- 7 Inch (res. 800x480) -Ram - 512 GB (DDR2 - 400) -Geen HDD, enkel Flash geheugen (2, 4 of 8GB), hierdoor boot windows snel en is er minder stroomverbruik. -Zeer licht en klein -USB aansluitingen + Lan etc.. -Speakers naast het scherm (wat scherm wat kleiner maakt) -Processor: 800MHz Intel Celeron ULV 353 -kostprijs €300 -OS : Xandros (operated by Linux) Verwachte versies Een 9" EEE pc zou aangekondigd zijn in mei. Deze zou uiteraard wat duurder zijn. Screens:(NVDR. let niet op de vrouw op de 2de screen, is niet opzettelijk geplaatst, is enkel om de grootte uit te drukken) TOPIC OPEN!! Greetz Reageren
osmgek11 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 zouden jullie geintresseerd zijn in deze laptop nee ik ben niet echt onder de indruk. van deze laptop ik heb liever een laptop om op te gamen. zou je deze ook kopen? nee ik koop liever iets anders van die 300€. maar hij is wel leuk voor mensen die hem nodig heben om te emailen en voor teksten te schrijven Reageren
xgaming Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 zouden jullie geintresseerd zijn in deze laptop? Nee, wel in de MSI Wind PC. Toch wat sneller en nieuwer + groter scherm. Nadeel: moet nog uitkomen. zou je deze ook kopen? Op dit moment niet, geen geld voor. Had hem laatste gezien op school en ziet er best goed uit Reageren
Caltson Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ik heb nog wat enkele nieuwtjes: - De EEE PC zou zoals normale pc's ook meerdere Operating systems (afk OS.) op zijn Flash Drive toelaten. Voordeel: meerdere OS is altijd wel handig Nadeel: Met Max. 8GB geheugen wordt het wel krap... - De 9" versie zou de speakers doen verplaatsen naar onder het scherm, zodat het scherm zijn volledige breedte benut. - De EEE PC zou door het gebruiken van Flash geheugen sneller zijn, en uiteraard niet kapot kunnen gaan na een val (Meestal zorgt HDD dan voor problemen, maar aangezien er geen HDD inzit, kunnen er ook geen problemen opkomen.) Greetz Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 De EEE Pc is een zeer kleine (7") laptop, ontwikkeld door Asus. Deze laptop is zo klein er zo licht dat je hem gemakkelijk met 1 hand kan dragen, en toch heeft hij alle functies als een normale laptop! Dus nu mijn vraag naar jullie toe: zouden jullie geintresseerd zijn in deze laptop en zou je deze ook kopen? hieronder volgen wat Specs en verwachte versie's etc.. -Grootte scherm -- 7 Inch (res. 800x480) -Ram - 512 GB (DDR2 - 400) -Geen HDD, enkel Flash geheugen (2, 4 of 8GB), hierdoor boot windows snel en is er minder stroomverbruik. -Zeer licht en klein -USB aansluitingen + Lan etc.. -Speakers naast het scherm (wat scherm wat kleiner maakt) -Processor: 800MHz Intel Celeron ULV 353 -kostprijs €300 -OS : Xandros (operated by Linux) Verwachte versies Een 9" EEE pc zou aangekondigd zijn in mei. Deze zou uiteraard wat duurder zijn. Screens:(NVDR. let niet op de vrouw op de 2de screen, is niet opzettelijk geplaatst, is enkel om de grootte uit te drukken) TOPIC OPEN!! Greetz 512 GB RAM ??? ik denk dus dat je 512 MB RAM bedoelt Grtzz GTAFreak007 Reageren
Caltson Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 De EEE Pc is een zeer kleine (7") laptop, ontwikkeld door Asus. Deze laptop is zo klein er zo licht dat je hem gemakkelijk met 1 hand kan dragen, en toch heeft hij alle functies als een normale laptop! Dus nu mijn vraag naar jullie toe: zouden jullie geintresseerd zijn in deze laptop en zou je deze ook kopen? hieronder volgen wat Specs en verwachte versie's etc.. -Grootte scherm -- 7 Inch (res. 800x480) -Ram - 512 GB (DDR2 - 400) -Geen HDD, enkel Flash geheugen (2, 4 of 8GB), hierdoor boot windows snel en is er minder stroomverbruik. -Zeer licht en klein -USB aansluitingen + Lan etc.. -Speakers naast het scherm (wat scherm wat kleiner maakt) -Processor: 800MHz Intel Celeron ULV 353 -kostprijs €300 -OS : Xandros (operated by Linux) Verwachte versies Een 9" EEE pc zou aangekondigd zijn in mei. Deze zou uiteraard wat duurder zijn. Screens:(NVDR. let niet op de vrouw op de 2de screen, is niet opzettelijk geplaatst, is enkel om de grootte uit te drukken) TOPIC OPEN!! Greetz 512 GB RAM ??? ik denk dus dat je 512 MB RAM bedoelt Grtzz GTAFreak007 hey, ja dat was dus wel bedoel in MB, niet in GB, anders zou die pc toch wel even door het lint gaan Greetz Reageren
kevboy09 Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Mijn mening, Ik zou zelf deze pc niet nemen, omdat je er weinig mee kunt. Ik zal hem ook niet kunnen nemen want heb net een nieuwe pc in huis gekregen. Mijn tip!!!! Deze laptop is heel geschikt voor mensen met lage inkomsten zouden dit heus wel kunnen betalen. Het is ook ideaal voor mensen die alleen op internet willen of iets anders dat niet veel trekt. greetz, kevboy09 Reageren
Limbolander Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 als je grag 300 euro wilt betalen om een beetje patience of een ander kaartspel te willen spelen, is dit echt iets voor jou de nieuwste MSN messenger loopt hier al amper op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.