Visser23 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) je verliest veel vaker dan dat je wint. Dit kan je niet weten. Het kan heel verschillend zijn, soms win je heel veel, en soms verlies je heel veel. Dit is vaak verschillend. Het hangt ook van het spel af wat je speelt, bijvoorbeeld met BlackJack win je heel veel (Voorbeeld is dit) En bij Rad of Fortune verlies je heel veel. PS: Stop met spammen steintje, please. Bewerkt: 12 april 2008 door visser23 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) je verliest veel vaker dan dat je wint. Dit kan je niet weten. Het kan heel verschillend zijn, soms win je heel veel, en soms verlies je heel veel. Dit is vaak verschillend. Het hangt ook van het spel af wat je speelt, bijvoorbeeld met BlackJack win je heel veel (Voorbeeld is dit) En bij Rad of Fortune verlies je heel veel. Het hangt er natuurlijk ook nog van af hoe je het aanpakt. Daarnaast komt het er ook op neer hoeveel Horseshoes je hebt. Des te meer je er hebt, des te meer kans je hebt om te winnen... Bewerkt: 12 april 2008 door GTA-fan2 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 ik heb 800 miljoen en alle horsehoes. iemand een savegame of een manier om het snel kwijt te raken? ps. ja, het komt door "HESOYAM" Reageren
steintje Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 ik heb 800 miljoen en alle horsehoes. iemand een savegame of een manier om het snel kwijt te raken?ps. ja, het komt door "HESOYAM" ik heb 3 miljard euro ik denk niet dat ik dat ooit kan op krijgen. Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Wat is dan eigenlijk het probleem? Krijg je hier bugs door of gaat het spel trager? Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Nee, het is geen probleem, bug of een andere fout. Dit is alleen een extraatje, waardoor het wat echter lijkt. Je krijgt een auto achter je aan en verder gebeurt er eigenlijk niets. Reageren
Picaku Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) hoe vaak je wint, hangt af van je geluk... JOUW geluk en het "spel geluk". Je wint ook vaker als je alle horseshoes verzamelt. Je kan dus ook bij je stats zien hoeveel geluk je hebt. En als je nou heel vaak gokt krijg je de kans om steeds meer geld te lenen... alleen hoe meer je rood staat, hoe sneller je een paar achtervolgers moet vermoorden om je geld terug te krijgen. En ja: helaas is er (volgensmij) geen cheat waarbij je vol leven krijgt en GEEN 250.000$... probeer anders: cainemvhzc (unlimited leven) maar het leukste is zonder cheats.... Nog andere vragen? P.S. VWO-er was sneller, maar hij heeft zeker gelijk Bewerkt: 25 april 2008 door Picaku Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.