Jump to content

hoe moet je van dese site mods downloade (franse site)

Recommended Posts

Geplaatst:

Je moet eerst de auto aanklikken die je wilt vervangen. Daarna kies je de auto(mod) die je mooi vind en dan klik je erop. Nu moet je ergens 'Liens de téléchargement :' zien staan. Daaronder staan allemaal links en daar moet je dus op klikken voor de mod te downloaden. ;)

Geplaatst:
Je moet eerst de auto aanklikken die je wilt vervangen. Daarna kies je de auto(mod) die je mooi vind en dan klik je erop. Nu moet je ergens 'Liens de téléchargement :' zien staan. Daaronder staan allemaal links en daar moet je dus op klikken voor de mod te downloaden. ;)

ja en wat moet ik dan doen :? en staan dn 3 van die blokken als ik op 1 druk kom ik bij son venstertje ik snap er niks van :ch:

Geplaatst:

Ik heb even voor je op de site gekeken, en het spreekt me redelijk voor zich. Zoals Ghostrider al zei, staat er ergens Liens de téléchargement. Daaronder staan enkele links, in mijn geval zie ik er één staan. Als er meerdere staan, maakt het niet erg uit wat het is (denk ik). Voor alle zekerheid heb ik nog een screen gemaakt waar je datgene exact kunt vinden.

post-43352-1206635523.png

Daarnaast zeg je dat je in een venstertje komt, wat voor venster exact? Het kan een downloadvenster zijn, maar ik had net ook een reclamevenster voor m'n neus toen ik de site bekeek. Als het een downloadblok is, gewoon 'Opslaan' nemen en ergens opslaan waar het voor jou makkelijk is. Daarna kun je het uitpakken met WinRAR.

Succes!

Geplaatst:
Ik heb even voor je op de site gekeken, en het spreekt me redelijk voor zich. Zoals Ghostrider al zei, staat er ergens Liens de téléchargement. Daaronder staan enkele links, in mijn geval zie ik er één staan. Als er meerdere staan, maakt het niet erg uit wat het is (denk ik). Voor alle zekerheid heb ik nog een screen gemaakt waar je datgene exact kunt vinden.

post-43352-1206635523.png

Daarnaast zeg je dat je in een venstertje komt, wat voor venster exact? Het kan een downloadvenster zijn, maar ik had net ook een reclamevenster voor m'n neus toen ik de site bekeek. Als het een downloadblok is, gewoon 'Opslaan' nemen en ergens opslaan waar het voor jou makkelijk is. Daarna kun je het uitpakken met WinRAR.

Succes!

als je op die link onder Liens de téléchargement klikt kom je bij een pagina met 3 blokken ofsow waar je op kan klikken wat meot ik dan doen??

ik had op bovenste blok geklikt en dan krijg je son ventstertje te sien dat je soveel sec. moet w8 (geen download venster) maar na die seconden kan ik nergens iets van download vinden

Geplaatst:

Bij die drie blokken moet je bij één van de drie op 'télécharger' klikken. Dan krijg je een venstertje waar die van 120 seconden aftelt. Naast de nummers die aftellen zul je 'telecharger' zien staan. Klik hierop en de download begint. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...