Jump to content

de map


plastic boy

Recommended Posts

en wat vinden jullie van de map die uitgelekt is op het internet vind het echt een mooie map en het ziet er toch vrij groot uit zunne had straks de beelden al maar direct opgeslagen want wist zowieso dat ze verwijderd gingen worden dus.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    5

  • L-Yah

    4

  • NilsHolgersson

    4

  • Dutchy3010

    3

Top Posters In This Topic

en wat vinden jullie van de map die uitgelekt is op het internet vind het echt een mooie map en het ziet er toch vrij groot uit zunne had straks de beelden al maar direct opgeslagen want wist zowieso dat ze verwijderd gingen worden dus.

dit topic zal waarschijnlijk ook gesloten worden maar vlug nog.

hij ziet er mooi en goed uit, maar eigenlijk is hij niet uitgelekt want je kan hem zien op de rockstar site zelf (structuur dan) die metro enzo kan je niet zien :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zwaar kl*te dat ik hem hier heb gezien op het forum..

Had hem liever gezien als hij word bekend gemaakt door Rockstar zelf! :duh:

Maarja, ik heb hem in iedergeval niet echt goed bekeken.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een werknemer van Rockstar heeft allerlei dingen van GTAIV laten door lekken ook een beta versie heb ik gehoord

Maar die map is veel >>> Door Lantyz: Knip.<<< en veel te klein, de map van SA was veel groter.

Link to comment
Delen op andere websites

Valt mee, als je naar stad kijkt dan heeft gta 4 veel meer stad als san andreas. En de stad is voor de meeste toch wel de plek waar je meetse tijd doorbrengt. En je kan ook veel meer gebouwen betreden en in de map is denk ik per vierkante kilometer meer te beleven dan in san andereas op een vierkante kilometer.

Link to comment
Delen op andere websites

@ LanceVance,

Inderdaad je zegt het zelf al: de map van gta: San Andreas is veel groter.

Ik ga lekker GTA IV kopen, en in een grote interactieve levendige stad spelen. Blijf jij maar lekker SA spelen wijsneus, lekker door die saaie woestijn of irritante grote landschappen of bergen rijden, waar niks te beleven valt.

Laters :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

De map is veel te klein dat is een feit

Je hebt spel nog neit eens gespeelt. Wacht maar eens totdat je het eerst speelt. Zul je zien dat het best groot is.

Vergelijk die map maar met die van GTA 3. Zul je zien dat het voor een GTA met alleen maar stad en neit allerlij landschappen, het een grote map is.

Maar als jij het te klein vind, ok maar ik weet wel zeker dat ik in de map van gta 4 me meer zal vermaken dan de San Andreas map.

Link to comment
Delen op andere websites

De map is veel te klein dat is een feit

Jij weet blijkbaar niet wat een feit is, want wat jij zegt is nog altijd een mening.

Ik vind het triestig dat de map uitgelekt is. De reden dat Rockstar zoveel mogelijk dingen verborgen houd, is duidelijk: de speler moet het zelf ervaren, op het moment dat hij het speelt, want dan is het stukken leuker. Dat vind ik ook, dus daarom vind ik het triest...

Overigens, dit topic mag niet over de inhoud van de map gaan, maar over het feit dat hij uitgelekt is. Anders wordt het gesloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het triestig dat de map uitgelekt is. De reden dat Rockstar zoveel mogelijk dingen verborgen houd, is duidelijk: de speler moet het zelf ervaren, op het moment dat hij het speelt, want dan is het stukken leuker. Dat vind ik ook, dus daarom vind ik het triest...

Precies, daarom ga ik vanaf mijn verjaardag(20 April) ook niet meer op GTAForum of andere gamesite's

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, big deal. Het is gewoon de poster die je bij het spel krijgt. Ene kant een map, andere kant een afbeelding. Als je het spel gekocht hebt is dat het eerste waar je naar kijkt, dus of ik het nou dan zie of nu maakt voor mij ook geen verschil. Wel een beetje vaag dat er hier niet over gepraat mag worden; op elke gamesite mag gepraat worden over de map van GTA behalve op GTAGames.nl.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...