Jump to content

de map

plastic boy

Recommended Posts

Geplaatst:
Ach, big deal. Het is gewoon de poster die je bij het spel krijgt. Ene kant een map, andere kant een afbeelding. Als je het spel gekocht hebt is dat het eerste waar je naar kijkt, dus of ik het nou dan zie of nu maakt voor mij ook geen verschil. Wel een beetje vaag dat er hier niet over gepraat mag worden; op elke gamesite mag gepraat worden over de map van GTA behalve op GTAGames.nl.

jezus man je weet nou al precies hoe alles eruit ziet er is zo toch niks meer aan heel veel mensen gaan GTAIV nu niet kopen

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ~Lance Vance

5

• L-Yah

4

• NilsHolgersson

4

• Dutchy3010

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Heel veel mensen gaat GTA IV niet kopen omdat de bijgeleverde kaart ervan een maand eerder op internet stond? Die logica volg ik niet hoor.

Geplaatst: (bewerkt)

Het is toch maar een map haha, je bent waarschijnlijk al vergeten wat er opstond :schater:

en zoveel verklapt het niet hoor, je kon weinig van de tekst zien en de map was alleen maar de metro lijnen die erop stonden :duh:

Bewerkt: door Jordy_Wvl
Geplaatst:

Mijn mening is dat je best over de inhoud mag praten, (vrijheid van meningsuiting) volgens mij is ***

>>> Door PatrickW: Verwijderd. Het is door de crew heel duidelijk gemaakt wat wel en niet mag in dit topic.. Dus wel het lekken zelf bespreken maar niet de inhoud van de maps bespreken. En ook als je het er niet mee eens bent, moet je je nog aan de regels houden.<<<

Geplaatst:

Ja wat is dit voor raar gedoe, het is maar de plattegrond van een videospelletje. Het doet net lijken alsof het hier gaat om uitgelekte plannen van de "alom gevreesde corporatie". Het is maar Rockstar hoor.. Wie kan mij uitleggen waarom zo'n kaart hier niet gepost kan worden?

De map is veel te klein dat is een feit

Jij weet blijkbaar niet wat een feit is, want wat jij zegt is nog altijd een mening.

Ik vind het triestig dat de map uitgelekt is. De reden dat Rockstar zoveel mogelijk dingen verborgen houd, is duidelijk: de speler moet het zelf ervaren, op het moment dat hij het speelt, want dan is het stukken leuker. Dat vind ik ook, dus daarom vind ik het triest...

Overigens, dit topic mag niet over de inhoud van de map gaan, maar over het feit dat hij uitgelekt is. Anders wordt het gesloten.

Wat jij doet is; jouw eigen mening opleggen aan een heel forum vol met fans van GTA4. En een bepaalde opvatting op opleggen bij een groep mensen, is een teken van dictatoriaal gedrag. Dat is wel een feit in ieder geval.

PS: sorry voor dubbelpost maar moest er even uit.

Geplaatst:

Sorry?

Dat slaat echt nergens op. Je mag gerust zeggen dat je het niet erg vindt dat die map gelekt is... Wij willen alleen niet inhoudelijk ingaan op de map, omdat je dan net zo goed screens kan posten, wat op dit forum niet is toegestaan. Een gunst naar Rockstar, degene die ons de mogelijkheid geeft om hier fan van te zijn...

Geplaatst:
Sorry?

Dat slaat echt nergens op. Je mag gerust zeggen dat je het niet erg vindt dat die map gelekt is... Wij willen alleen niet inhoudelijk ingaan op de map, omdat je dan net zo goed screens kan posten, wat op dit forum niet is toegestaan. Een gunst naar Rockstar, degene die ons de mogelijkheid geeft om hier fan van te zijn...

De gunst die wij aan Rockstar verlenen is de €59,95 of €69,95 (PS3 :S) + kosten voor DLC die wij besteden aan het kopen van het spel.

Ik dacht alleen dat het verboden was om scans van magazines te publiceren, in verband met auteurs rechten. Maar hier is toch niets illegaals aan? Dus zou het gewoon mogen lijkt mij...

Geplaatst:

Dat iets legaal is betekent niet dat het automatisch toegestaan is op een forum. Rockstar Games heeft fansites verzocht de plattegrond niet te verspreiden. Wij, als website, geven daar gehoor aan om Rockstar tegemoet te komen. Als jij als klant beslist de plattegronden wilt opzoeken houden wij je niet tegen, maar hier zul je ze niet vinden.

Geplaatst:
Dat iets legaal is betekent niet dat het automatisch toegestaan is op een forum. Rockstar Games heeft fansites verzocht de plattegrond niet te verspreiden. Wij, als website, geven daar gehoor aan om Rockstar tegemoet te komen. Als jij als klant beslist de plattegronden wilt opzoeken houden wij je niet tegen, maar hier zul je ze niet vinden.

Maar dit is wel een plek waar veel potentiële fans zullen zijn die opzoek zijn naar die maps, dus vandaar dat ik het een beetje gaar vind.

Maar zo te zien hebben jullie hierover uitvoerig contact gehad, en heeft het Rockstar HQ jullie vriendelijk verzocht niet mee te werken aan de verspreiding van deze verderfelijke foto's. Dan kan ik het wel begrijpen dat jullie er tegen in gaan.

Geplaatst:

Je hoeft de plaatjes van de landkaart niet in de galerij te plaatsen, maar verbieden erover te praten gaat wel erg ver. Iedereen die een beetje geïnteresseerd is in GTA heeft ze binnen de kortste keren op een willekeurige gamesite zien staan, en zal hier al dan niet bewust info over lekken op dit forum. Ik verwacht deze maand dan ook een aanzienlijke toename in het aantal mod-tags. ;)

Geplaatst:

Wij zijn voor een groot deel van het nieuws, maar ook van informatie, de trailers, (exclusieve) screenshots en alle goodies (die wij steeds weggeven met oa. zomer/winter actie en in het kerstpakket) geheel afhankelijk van Rockstar Games. Het zou dus dom zijn als wij Rockstar Games gingen tegenwerken aangezien we dan ons belangrijkste contact kwijt raken.

Ik vind het jammer dat er nu al dingen lekken. Het mooie is namelijk dat heel veel een verrassing is voordat je het gaat spelen en dat er veel dingen zijn te ontdekken. Als alles al bekend was van het spel zorgt dat natuurlijk er wel voor dat je er misschien meer geïnteresseerd in raakt, echter is dan niets meer een verrassing en dan stop je sneller met spelen (ook een van de reden waarom wij geen filmpjes van de missies op WikiGTA hebben).

Natuurlijk is iedereen zo vrij om te discussiëren wat hij/zij er van vind dat er informatie uitlekt.

Wij zijn voor een groot deel van het nieuws, maar ook van informatie, de trailers, (exclusieve) screenshots en alle goodies (die wij steeds weggeven met oa. zomer/winter actie en in het kerstpakket) geheel afhankelijk van Rockstar Games. Het zou dus dom zijn als wij Rockstar Games gingen tegenwerken aangezien we dan ons belangrijkste contact kwijt raken.

Ik vind het jammer dat er nu al dingen lekken. Het mooie is namelijk dat heel veel een verrassing is voordat je het gaat spelen en dat er veel dingen zijn te ontdekken. Als alles al bekend was van het spel zorgt dat natuurlijk er wel voor dat je er misschien meer geïnteresseerd in raakt, echter is dan niets meer een verrassing en dan stop je sneller met spelen (ook een van de reden waarom wij geen filmpjes van de missies op WikiGTA hebben).

Natuurlijk is iedereen zo vrij om te discussiëren wat hij/zij er van vind dat er informatie uitlekt.

Ik lees zelfs de missies niet :puh:. is leuker om het zelf te ontdekken, anders weet je straks wat er gaat gebeuren bij de eerste 5 missies :duh:

Maar ik begrijp idd dat de screens hier niet mogen, maar dat van "nu heb je iets dat je niet meer kan onderzoeken" is ook niet helemaal waar. We weten voor groot deel al hoe de plattegrond is (behalve de straten (So What?!?)). En als je het Spel koopt zit de plattegrond erbij, dus weet je van tevoren al hoe de platttegrond is als je de game speelt :puh:. Het enige wat we nu meer weten is welke Shops/CLubs e.d. erin zitten en hoe de metro loopt.

Ik vind wel sneu dat het is uitgelekt. mag natuurlijk niet gebeuren, maar ik leg me er nu bij neer :puh:. We weten nu hoe de plattegrond eruit ziet, klaar!

Trouwens: ff over de vorige tientallen posts (qua groote plattegrond):

Heb hier ook ff dat kaartje neergezet over de groote:

71591747ha8.png

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:
Ach, big deal. Het is gewoon de poster die je bij het spel krijgt. Ene kant een map, andere kant een afbeelding. Als je het spel gekocht hebt is dat het eerste waar je naar kijkt, dus of ik het nou dan zie of nu maakt voor mij ook geen verschil. Wel een beetje vaag dat er hier niet over gepraat mag worden; op elke gamesite mag gepraat worden over de map van GTA behalve op GTAGames.nl.

jezus man je weet nou al precies hoe alles eruit ziet er is zo toch niks meer aan heel veel mensen gaan GTAIV nu niet kopen

hahahahahaha oh god help deze jongen zijn gezonde IQ terug te vinden.

Omdat mensen nu de kaart hebben gezien gaan ze GTA 4 niet meer kopen? :schater:

Weet je kerel als dat zo was, dan zijn de mensen die geen zin meer hebben om GTA 4 te kopen wel bijzonder IQ loos.

Het gaat om de gameplay en niet om een uitgelekte (grote,mooie bla bla) kaart.

Zelf vind ik het niet zo boeiend dat de kaart is uitgelekt. Daarbij was het ook nog eens slechte kwaliteit. Ik heb ook een uitgelekte dvd er van gezien. Ja en? Is GTA 4 daardoor ineens minder aantrekkelijk voor mij? Integendeel. ALS er een goede kaart was uitgelekt had ik die opgeslagen en rustig bestudeerd. Want ik vind kaarten zoiezo al interesant.

Geplaatst:

Ik lees zelfs de missies niet :puh:. is leuker om het zelf te ontdekken, anders weet je straks wat er gaat gebeuren bij de eerste 5 missies :duh:

Maar ik begrijp idd dat de screens hier niet mogen, maar dat van "nu heb je iets dat je niet meer kan onderzoeken" is ook niet helemaal waar. We weten voor groot deel al hoe de plattegrond is (behalve de straten (So What?!?)). En als je het Spel koopt zit de plattegrond erbij, dus weet je van tevoren al hoe de platttegrond is als je de game speelt :puh:. Het enige wat we nu meer weten is welke Shops/CLubs e.d. erin zitten en hoe de metro loopt.

Ik vind wel sneu dat het is uitgelekt. mag natuurlijk niet gebeuren, maar ik leg me er nu bij neer :puh:. We weten nu hoe de plattegrond eruit ziet, klaar!

Trouwens: ff over de vorige tientallen posts (qua groote plattegrond):

Heb hier ook ff dat kaartje neergezet over de groote:

71591747ha8.png

jezus christus man bedankt nou weet ik al helemaal hoe het eruit ziet ik hoef het geeneens meer te gaan spelen

en Joriz wel stoer jullie contact hebben met Rockstar kun je ze de groeten doen van mij

@ ~Lance Vance

Wat maakt het nou uit dat je ongeveer weet hoe het er uit ziet. Dat plaatje is maar 1 eiland van het spel dus er zijn nog 2 + wat kleine eilanden die je nog niet gezien hebt. Dus reden zat om gewoon te spelen. :D

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...