Jump to content

de map


plastic boy

Recommended Posts

Dat is net zoiets als nadat de opstelling van een voetbalwedstrijd bekend is zeggen; "Jezus Christus, bedankt, nu weet ik al helemaal hoe de opstelling eruit ziet en hoef ik de wedstrijd ook niet meer te zien!" Het is gewoon een ingekleurde versie van die op de GTAIV site, waaruit je eigenlijk niets extra over de verhaallijn of gameplay kunt opmaken.

PS. als Rockstar alle fansites heeft gevraagd de uitgelekte fotos niet te publiceren, betekent het natuurlijk wel dat ze echt zijn. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    5

  • L-Yah

    4

  • NilsHolgersson

    4

  • Dutchy3010

    3

Top Posters In This Topic

Wij zijn voor een groot deel van het nieuws, maar ook van informatie, de trailers, (exclusieve) screenshots en alle goodies (die wij steeds weggeven met oa. zomer/winter actie en in het kerstpakket) geheel afhankelijk van Rockstar Games. Het zou dus dom zijn als wij Rockstar Games gingen tegenwerken aangezien we dan ons belangrijkste contact kwijt raken.

Ik vind het jammer dat er nu al dingen lekken. Het mooie is namelijk dat heel veel een verrassing is voordat je het gaat spelen en dat er veel dingen zijn te ontdekken. Als alles al bekend was van het spel zorgt dat natuurlijk er wel voor dat je er misschien meer geïnteresseerd in raakt, echter is dan niets meer een verrassing en dan stop je sneller met spelen (ook een van de reden waarom wij geen filmpjes van de missies op WikiGTA hebben).

Natuurlijk is iedereen zo vrij om te discussiëren wat hij/zij er van vind dat er informatie uitlekt.

Ik lees zelfs de missies niet :puh:. is leuker om het zelf te ontdekken, anders weet je straks wat er gaat gebeuren bij de eerste 5 missies :duh:

Maar ik begrijp idd dat de screens hier niet mogen, maar dat van "nu heb je iets dat je niet meer kan onderzoeken" is ook niet helemaal waar. We weten voor groot deel al hoe de plattegrond is (behalve de straten (So What?!?)). En als je het Spel koopt zit de plattegrond erbij, dus weet je van tevoren al hoe de platttegrond is als je de game speelt :puh:. Het enige wat we nu meer weten is welke Shops/CLubs e.d. erin zitten en hoe de metro loopt.

Ik vind wel sneu dat het is uitgelekt. mag natuurlijk niet gebeuren, maar ik leg me er nu bij neer :puh:. We weten nu hoe de plattegrond eruit ziet, klaar!

Trouwens: ff over de vorige tientallen posts (qua groote plattegrond):

Heb hier ook ff dat kaartje neergezet over de groote:

71591747ha8.png

jezus christus man bedankt nou weet ik al helemaal hoe het eruit ziet ik hoef het geeneens meer te gaan spelen

en Joriz wel stoer jullie contact hebben met Rockstar kun je ze de groeten doen van mij

nou ja zeg .. wat doe je dan op een fansite als je niks wilt weten . klik dan het onderwerp niet aan zeg :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

k vind da rockstar ni moet zagen over een gelekte map want feitelijk had deze gta al een paar maanden eerder moeten uitzijn en iedereen die wat in gta geitereseerd is heeft die map tog al gezien of zelf al gedowned . :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

jezus man je weet nou al precies hoe alles eruit ziet er is zo toch niks meer aan heel veel mensen gaan GTAIV nu niet kopen

Dus mensen kopen een spel niet meer dnadat ze een wazige foto van een map hebben gezien?

Ik had san andreas pas voor het eerst op pc en toen was map dus al lang bekend.

Had die uitgeprint en al veel naar gekeken, maar eerste keer dat ik nieuw in een eiland kwam wist ik echt niet waar ik was hoor. En het heeft mijn spelplezier ook niet minder gemaakt.

Snap wel dat R* het liever geheim houd maar er zullen geen grote gevolgen zijn denk ik door uitlekken map.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond juist jammer dat geen goede foto's zijn van de kaarten, had wel wat beter gemogen :engel:

Mij maakt echt niet uit dat ik ze al gezien heb, het gaat uit eindelijk om de ervaring van het spelen zelf.

Alleen natuurlijk wel klote voor Rockstar, dat toch weer een lek is en misschien nog meer op internet gaat verschijnen(ingame filmpjes etc)

Link to comment
Delen op andere websites

Kon het natuurlijk niet laten om ze meteen (op een nog niet gelockt topic) aan te klikken. Natuurlijk wel jammer dat het nu niet meer leuk is om met mijn ogen dicht thuis de map open te vouwen of iets dergelijks.

Link to comment
Delen op andere websites

ONZIN, ik vind het 100% onzin dat er hierover niks mag geplaatst worden.

Want nu leest iemand dit, wil de map graag zien en gaat Googlen.

Tadaa, daar heb je map, plaats hem hier, bespaart je de moeite.

Owja, en dat rockstar hierover zich druk maakt, het is eenmal gebeurt!

En als iets gebeurt kan je er niks tegen doen, want mensen slaan het op en wordt wel miljoenen keer gekopieeërd.

En trouwens, een map dat even uitlekt, een wereldramp. Serieus, toen Halo 3 er nog niet was waren er gelekte filmpjes! INGAME filmpjes zelfs, en Bungie zegt niks erover, maar doet er ook niks tegen.

Trouwens, door het verbod op publiceren wordt er ook bekent dat dit de echte map is.

Anders laten ze iedereen wel hun gang gaan, dus rockstar. Een perfecte gamestudio, vindt ik niet. :N

EDIT: Goh, geen reactie hierop, dacht ik al..

Bewerkt: door Follow
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het erg jammer dat ik er toevallig op stuitte. Rockstar doet zo zen best om er een hype van te maken en mensen gek te maken door weken van te voren al te zeggen dat er weer een trailer komt en dan heb je zon lapzwans die de map laat lekken. Hoop dat ie dik ontslagen word als ie dat al niet is. Maargoed zolang er geen gameplay beelden gaan lekken vind ik het niet erg want ik wil geen gameplay beelden zien zoals ik ze dalijk op men scherm krijg. Dit moet een totale verassing blijven vind ik :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het juist cool om te weten hoe de gamewereld er ongeveer uit zal zien. :tu: Bij Vice City en San Andreas was het eerste wat ik deed kijken hoe de kaart eruitzag :D Het geeft een idee hoe groot het spel is en maakt het - in mijn ogen - het nog meer waard om het spel te kopen.

Bij de kaart zie je hoe groot alles is enzo, maar je weet nog niet hoe de wereld er nou echt uit ziet ;) Het maakt je juist nieuwsgierig naar het spel ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...