Miek Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Wat vind je de slechtste Game voor PSP? Ik vind WRC:World Fia Championship.:Slechte Controls en Gameplay. Ook Transformers:slecht qua graphics en gameplay Reageren
moechy Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Euhm NFS PS. Ik vind het echt een game die op nix meer trekt allemaal veel te officieel. Reageren
Miek Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Euhm NFS PS. Ik vind het echt een game die op nix meer trekt allemaal veel te officieel. Ja,dat is waar. Op youtube gekeken,en bij de comments nie anders dan ontgoochelde kopers... Reageren
Venzio Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Harry Potter 5 is niet leuk op de PSP maar op PS2 en PC is hij wel leuk. Het is veel leuker en je ziet een groter stuk dan 1/2( of meer ) van je PC of je PS2. Ik vind hem wel leuk maar niet op de PSP. Venzio, Reageren
Big Playahh Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 ik vind jackass the game wel tegenvallen maar echte slechte spellen heb ik voor de psp niet Reageren
thug Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 al mijn psp games vindt ik zalig maar moest ik kiezen wordt het nfs:carbon own the city de tuning upgrades zijn zo leeg. Reageren
Vegeta Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Nou ik kan neit kiezen mijn 2 toppers op het gebied van slecht zijn : Splintercell essentiels ofzo en NFS most wanted. Splinter cell is te leeg en ik zit vast nergens een walktrough die me kan helpen. En most wanted is gwn nep het is te lelijk en het is net als alle andere racing spellen niets speciaal aan. Reageren
snowguard3 Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Gangs of London een hele slechte GTA kloon Reageren
profile Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Gta LCS en VCS zijn pas slecht.Bah man,zelfs mijn oma maakt een beter game. Nee nu even terzake.Ik vind dat F1 '06 voor de PSP slecht is.Ik ben een echte F1 fan en ik heb alle F1 spellen. Op PS2 en PS3.Nu was ik bij een vriend die F1 '06 voor de psp heeft.Ik dacht:"cool,ik kan nu ook eens F1 op de PSP spelen !".Ik had het dus goed fout.De laattijden zijn enorm lang en de graphics zijn net van de PS-1000 ofzo. Ik vind F1 '06 dus zeker het slechtste game voor de PSP. Reageren
Miek Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Gta LCS en VCS zijn pas slecht.Bah man,zelfs mijn oma maakt een beter game. Nee nu even terzake.Ik vind dat F1 '06 voor de PSP slecht is.Ik ben een echte F1 fan en ik heb alle F1 spellen. Op PS2 en PS3.Nu was ik bij een vriend die F1 '06 voor de psp heeft.Ik dacht:"cool,ik kan nu ook eens F1 op de PSP spelen !".Ik had het dus goed fout.De laattijden zijn enorm lang en de graphics zijn net van de PS-1000 ofzo. Ik vind F1 '06 dus zeker het slechtste game voor de PSP. LCS en VCS????meen je dat?? Reageren
Gijsso Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Gta LCS en VCS zijn pas slecht.Bah man,zelfs mijn oma maakt een beter game. Nee nu even terzake.Ik vind dat F1 '06 voor de PSP slecht is.Ik ben een echte F1 fan en ik heb alle F1 spellen. Op PS2 en PS3.Nu was ik bij een vriend die F1 '06 voor de psp heeft.Ik dacht:"cool,ik kan nu ook eens F1 op de PSP spelen !".Ik had het dus goed fout.De laattijden zijn enorm lang en de graphics zijn net van de PS-1000 ofzo. Ik vind F1 '06 dus zeker het slechtste game voor de PSP. LCS en VCS????meen je dat?? Dat is sarcastisch bedoeld. Ik ken geen echte slechte games voor PSP maar als ik moest kiezen was het wel Gangs of London. Ik vind het ook wel jammer dat Scarface en The Godfather geen echte free-roaming wereld hebben. Dat vind ik een van de leukste games (daarom is GTA zo beroemd geworden, het gaan-en-staan concept). Reageren
osmgek11 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 ik vind Need For Speed Pro Street een slecht spel. omdat er geen Free-Roam in zit. ik wou hem eerst kopen maar toen ik hoorde dat er geen Free-Roam inzat hoefde ik hem gelijk niet meer. maar ik vind hem wel mooie Graphics hebben. Reageren
Miek Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2008 ik vind Need For Speed Pro Street een slecht spel. omdat er geen Free-Roam in zit. ik wou hem eerst kopen maar toen ik hoorde dat er geen Free-Roam inzat hoefde ik hem gelijk niet meer. maar ik vind hem wel mooie Graphics hebben. Uhm,bedoel je vrij door de stad racen of rondlopen? Dat laatste kon niet in geen enkele NFS Reageren
Big Playahh Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 ik vind Need For Speed Pro Street een slecht spel. omdat er geen Free-Roam in zit. ik wou hem eerst kopen maar toen ik hoorde dat er geen Free-Roam inzat hoefde ik hem gelijk niet meer. maar ik vind hem wel mooie Graphics hebben. Uhm,bedoel je vrij door de stad racen of rondlopen? Dat laatste kon niet in geen enkele NFS wel de console versie van most wanted! Reageren
Miek Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 ik vind Need For Speed Pro Street een slecht spel. omdat er geen Free-Roam in zit. ik wou hem eerst kopen maar toen ik hoorde dat er geen Free-Roam inzat hoefde ik hem gelijk niet meer. maar ik vind hem wel mooie Graphics hebben. Uhm,bedoel je vrij door de stad racen of rondlopen? Dat laatste kon niet in geen enkele NFS wel de console versie van most wanted! Rondlopen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.