Jump to content

cycling skill

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil graag eens de zijmissie beat the cock spelen daarvoor moet je dus een goede cycling skill voor hebben maar mijn probleem is mijn cycling skill staat heel vol maar als ik beat the cock wil spelen komt er toch nog op dat ik een betere cycling skill moet hebben ik kan die missie dus nog altijd niet spelen, iemand nog dit probleem gehad ? en kan je me dan zeggen hoe je dit hebt opgelost ? alvast bedankt

Geplaatst:

Misschien kun je beter eerst de burglarymissies doen. Want na die missies kun je oneindig sprinten. En dat ben je echt wel nodig bij Beat the cock.

Ik weet niet of dit helpt maar goed.....ik zeg maar wat.

Geplaatst:
Misschien kun je beter eerst de burglarymissies doen. Want na die missies kun je oneindig sprinten. En dat ben je echt wel nodig bij Beat the cock.

Ik weet niet of dit helpt maar goed.....ik zeg maar wat.

wat zijn de burglarymissies ?

Geplaatst:

Die kun je doen door een zwart busje, de naam ben ik ff kwijt, te pakken en bij huizen in te breken. Je moet een bepaald bedrag bij elkaar gestolen hebben om te slagen voor de missie. Ze zijn niet moeilijk en ook niet nodig voor de 100% maar wel leuk om wat geld te verdienen en uiteindelijk dat je oneindig kunt sprinten.

Kijk maar even op WikiGTA.

Geplaatst:
Weet je wel zeker dat je niet bike skill en cycling skill door elkaar haalt?

ja ik weet het zeker

Geplaatst:
mijn cycling skill staat heel vol

Heel vol...maar ook vol genoeg? Ga een tijdje wheelies maken e.d. Dan gaan je skills vrij snel omhoog.

Geplaatst:

Op WikiGTA heb ik gelezen dat je ook een hoge Stamina nodig hebt, misschien is dat het probleem bij jou.

Geplaatst:
Op WikiGTA heb ik gelezen dat je ook een hoge Stamina nodig hebt, misschien is dat het probleem bij jou.

die heb ik ook helemaal vol ik heb eigenlijk alles wat ik nodig heb voor beat the cock maar toch lukt het niet :?

Geplaatst:

Dus je hebt ook al "Yay Ka-Boom-Boom" gedaan?

Je hebt een goede conditie (hoge stamina) en je hebt genoeg fiets ervaring (cycling skill) dan kun je één van de twee triatlons starten.

Zo zie je, je zal vast nog moeten werken aan je stamina :)

Geplaatst:
Je hebt een goede conditie (hoge stamina) en je hebt genoeg fiets ervaring (cycling skill) dan kun je één van de twee triatlons starten.

maar mij stamina is ook helemaal vol :?

Geplaatst: (bewerkt)

Yay Ka-Boom-Boom heb je die dan al gedaan? Dat vroeg Dastard óók al, mischien licht het daaraan

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Geplaatst:

Yay Ka-Boom-Boom heb je die dan al gedaan? Dat vroeg Dastard óók al, mischien licht het daaraan

kan zijn

Geplaatst:

kan zijn

Kijk anders hier voor de missie en hier voor een overzicht van alle missies om te kunnen zien waar je bent. ;)

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...