peter-de-gekste Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Zoals de titel al zegt, ik moet een programma hebben waarmee ik verschillende filmpjes achter elkaar kan zetten zodat het een groot geheel word. Ik heb Windows Movie Maker al gebruikt, maar die verneukt heel de kwaliteit en het gaat niet echt vloeiend in elkaar over. Heeft er iemand een ander programmatje wat fijn en makkelijk werkt? MvG Peter Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ligt er aan of je geld er aan wil uit geven of niet. Ik weet niet welke moviemaker je nu gebruikt, maar er is sinds een tijd ook Movie Maker 2.1 voor XP. Die is compleet gratis en beter als de standaart versie, die altijd op een gewone Windows XP installatie zit. 2.1 Is hier te downloaden Een ander programma wat ook gratis is, is Avid Free DV. Dat is een gratis versie van het programma Avid Xpress Pro en dat zou je eventueel ook voor het bewerken van filmpjes kunnen gebruiken. Het programma is hier te downloaden. Greetz Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ligt er aan of je geld er aan wil uit geven of niet. Ik weet niet welke moviemaker je nu gebruikt, maar er is sinds een tijd ook Movie Maker 2.1 voor XP. Die is compleet gratis en beter als de standaart versie, die altijd op een gewone Windows XP installatie zit. 2.1 Is hier te downloadenEen ander programma wat ook gratis is, is Avid Free DV. Dat is een gratis versie van het programma Avid Xpress Pro en dat zou je eventueel ook voor het bewerken van filmpjes kunnen gebruiken. Het programma is hier te downloaden. Greetz Van de Windows Video Maker heb ik versie 5.1 en dat andere programmatje is niet meer te downloaden word aangegeven.. Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Excuses, ik had niet goed naar de pagina gekeken zie ik. Na een korte zoektocht kwam ik toch nog een geschikt gratis programma tegen. Wax. Een handig programma met leuke effecten voor tekst en natuurlijk ook gewoon de basis elementen voor het monteren van video's. Absoluut het proberen waard! Mocht je ook overstappen naar Sony Vegas®, Pure Motion EditStudio of Adobe Premiere®, kan je sommige mogelijkheden nog als plugin gebruiken voor de genoemde programma's. Wax is hier te downloaden. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.