Jump to content

waar verheug jij je het meest op in gta 4


gta-pro

Recommended Posts

ik vraag me af waar jullie je op verheugen ?

ik verheug me bij voorbeeld op die engine zo dat de mannetje verder kan sgoppen dat ze op de grond liggen

niet dat ze steeds als je ze schopt dezelfde beweging maken ,die politie computer

grtz gta-pro

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Shorty_D

    2

  • Tsirapo

    2

  • 7nightwing7

    2

  • T-Bone7

    2

ik vraag me af waar jullie je op verheugen ?

ik verheug me bij voorbeeld op die engine zo dat de mannetje verder kan sgoppen dat ze op de grond liggen

niet dat ze steeds als je ze schopt dezelfde beweging maken ,die politie computer

grtz gta-pro

ik versta niets van je zin :7

Link to comment
Delen op andere websites

ik vraag me af waar jullie je op verheugen ?

ik verheug me bij voorbeeld op die engine zo dat de mannetje verder kan sgoppen dat ze op de grond liggen

niet dat ze steeds als je ze schopt dezelfde beweging maken ,die politie computer

grtz gta-pro

ik versta niets van je zin :7

Je hoeft hem ook alleen maar te lezen, je kan niks horen.

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon keet schoppen zoals we gwn zijn van de andere gta's

ohh :O ik wil weten hoe de nieuwe tanks eruitzien

in VC was dat zo een klein koekendoosje en in SA was het een heel goei uitzicht van een tank dus ik heb niks dan goede gedachtes voor de tank van Gta IV.

en wss die politiehelikopter alleen weet ik niet die nu gebaseerd is op de hunter of dat het de politie heli is die achter je aan komt als je 3 sterren hebt.

btw nu ik erover denk als je 3 sterren hebt kan je toch bijna nooit aan de politie ontkomen met die vogel bove je hoofd :S

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon keet schoppen zoals we gwn zijn van de andere gta's

ohh :O ik wil weten hoe de nieuwe tanks eruitzien

in VC was dat zo een klein koekendoosje en in SA was het een heel goei uitzicht van een tank dus ik heb niks dan goede gedachtes voor de tank van Gta IV.

en wss die politiehelikopter alleen weet ik niet die nu gebaseerd is op de hunter of dat het de politie heli is die achter je aan komt als je 3 sterren hebt.

btw nu ik erover denk als je 3 sterren hebt kan je toch bijna nooit aan de politie ontkomen met die vogel bove je hoofd :S

Er komen geen tanks in GTA IV, je kunt wel 6 sterren krijgen maar dan zul je heeel veel gewone politie, SWAT en FBI achter je aan krijgen, dit hebben ze gedaan om het realisme te behouden...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...