gta-pro Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 ik vraag me af waar jullie je op verheugen ? ik verheug me bij voorbeeld op die engine zo dat de mannetje verder kan sgoppen dat ze op de grond liggen niet dat ze steeds als je ze schopt dezelfde beweging maken ,die politie computer grtz gta-pro Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 ik vraag me af waar jullie je op verheugen ?ik verheug me bij voorbeeld op die engine zo dat de mannetje verder kan sgoppen dat ze op de grond liggen niet dat ze steeds als je ze schopt dezelfde beweging maken ,die politie computer grtz gta-pro ik versta niets van je zin Reageren
T-Bone7 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ik verheug me op alles wat hier is besproken in dit forum. A.I, graphics, realisme... ALLES!! Reageren
Adren4Line Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ik verheug me het meest op de graphics, de engine, de gamplay, de missies... gewoon het hele spel Reageren
T-Bone7 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 ik vraag me af waar jullie je op verheugen ?ik verheug me bij voorbeeld op die engine zo dat de mannetje verder kan sgoppen dat ze op de grond liggen niet dat ze steeds als je ze schopt dezelfde beweging maken ,die politie computer grtz gta-pro ik versta niets van je zin Je hoeft hem ook alleen maar te lezen, je kan niks horen. Reageren
freestyla Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 eens in alderny state correctional facility te zitte mss zijn er wel prisongangs . Reageren
Tsirapo Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 gewoon keet schoppen zoals we gwn zijn van de andere gta's ohh :O ik wil weten hoe de nieuwe tanks eruitzien in VC was dat zo een klein koekendoosje en in SA was het een heel goei uitzicht van een tank dus ik heb niks dan goede gedachtes voor de tank van Gta IV. en wss die politiehelikopter alleen weet ik niet die nu gebaseerd is op de hunter of dat het de politie heli is die achter je aan komt als je 3 sterren hebt. btw nu ik erover denk als je 3 sterren hebt kan je toch bijna nooit aan de politie ontkomen met die vogel bove je hoofd :S Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Eers en vooral op de graphics, auto's,... Reageren
Burning_Fox Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 gewoon keet schoppen zoals we gwn zijn van de andere gta'sohh :O ik wil weten hoe de nieuwe tanks eruitzien in VC was dat zo een klein koekendoosje en in SA was het een heel goei uitzicht van een tank dus ik heb niks dan goede gedachtes voor de tank van Gta IV. en wss die politiehelikopter alleen weet ik niet die nu gebaseerd is op de hunter of dat het de politie heli is die achter je aan komt als je 3 sterren hebt. btw nu ik erover denk als je 3 sterren hebt kan je toch bijna nooit aan de politie ontkomen met die vogel bove je hoofd :S Er komen geen tanks in GTA IV, je kunt wel 6 sterren krijgen maar dan zul je heeel veel gewone politie, SWAT en FBI achter je aan krijgen, dit hebben ze gedaan om het realisme te behouden... Reageren
carl0 Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 het online spelen van het spel met 'n paar maten van me Reageren
Biocount Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Verheug me erop om te kijken wat de leukste manier is om geld te 'maken' in gta4 Verder lekker missies en het klooien zonder serieus tezijn in een spel Reageren
Gijsso Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 1 woord: ALLES. Het lijkt misschien spam maar ik heb er geen andere woorden voor. Reageren
philip14 Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 1 woord: ALLES.Het lijkt misschien spam maar ik heb er geen andere woorden voor. 100% mee eens. Alles aan GTA IV word gewoon vet Reageren
mad_ce Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ik verheug me op het hele spel gewoon. AI, graphics, engine, missies... relaties tussen personages. Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Kort maar krachtig: Ik verheug me op alles. Niet meer, en niet minder. Enige nadeel is dat het nu nog zolang duurt. Mijn geduld wordt enorm op de proef gesteld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.