Jump to content

waar verheug jij je het meest op in gta 4

Recommended Posts

Geplaatst:

Kort maar krachtig: Ik verheug me op alles. Niet meer, en niet minder. :tu: Enige nadeel is dat het nu nog zolang duurt. Mijn geduld wordt enorm op de proef gesteld. :7

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Shorty_D

2

• Tsirapo

2

• 7nightwing7

2

• T-Bone7

2

Geplaatst:

Het eerste moment. Dat de game opstart,ik met mn muis naar start new game ga.

En je dan voor het eerst voelt hoe nico loopt.

Wat er gebeurd als je een wagen jat en vooral... wat is het gevoel als je iemand aanrijd. Hoe leuk moet het niet zijn om een realistische botsing te hebben met een voetganger, terwijl je met 100km per uur over de look-a-like van times square scheurt.

Geplaatst:

Wat er gebeurd als je een wagen jat en vooral... wat is het gevoel als je iemand aanrijd. Hoe leuk moet het niet zijn om een realistische botsing te hebben met een voetganger, terwijl je met 100km per uur over de look-a-like van times square scheurt.

Die ervaring zal nog wel ff duren als je dat met je muis wil doen :puh:

Geplaatst:

Gewoon de eerste indruk van het spel.

Hoe vlot alles loopt, hoe mensen reageren, het weer, de animatie's, de auto's, ...

Geplaatst:

Die ervaring zal nog wel ff duren als je dat met je muis wil doen :puh:

Helaas wel. maar verwacht hem in oktober dus als ie dan komt... is het best te doen lijkt me. :Y

Geplaatst:

Ik verheug me inderdaad ook echt op gewoon ALLES!

Heerlijk om te ervaren dat m'n Playstation 3 nu eindelijk echt 'n keer aan het werk moet!

Roll On Big Momma :dans: .

Geplaatst:

Wat denk je zelf? :duh: Natuurlijk verheug ik mij op het hele spel !!

IV word een topper in de reeks van GTA.

Maar ik ben ook erg benieuwd naar de auto's. ^_^

Swiggers :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Op de graphics, realisme, op de nieuwe stad en op alle nieuwe fueteres (mogelijkheden)

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:

Gewoon weg te zakken in me stoel en de hele eerste dag lekker in niko's huid te kruipen en dan alle nieuwe dingen te checken :D

Geplaatst:

Uhhh ik vind dit een doodnormaal topic dus....

OK weer on-topic:

Ik verheug me het meest op de stad. Die is namelijk zo goed uitgewerkt enzo.... :eten:

Geplaatst:

Ik verheug me op het feit dat die gewoon eindelijk bijna uitkomt het maakt mij niet meer uit waar ik me het meest op verheug wat er in zit, en dat zal me allemaal worst wezen, als ik de disc in de PS3 stop, en dat spel geladen is (dat is voor mij al genoegdoening) voor heel eventjes dan en dan zo snel mogelijk uitspelen om bovenaan in de SPECIAL CLUB te komen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik verheug ook om alles. Maar wel van klein naar groot: Eerst de nieuwe stad verkennen,Hoe mensen reageren,gebouwen bezoeken(kijken wat voor interieur er in zit!),En nog veel meer. En ik verheug ook op de politie hoe hun zal reageren(ik verheug net in real-life!! :D^_^_O_:Y)

Bewerkt: door Sprayboy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...