Jump to content

Garages


T-Bone7

Recommended Posts

Hallo,

Zitten er weer garages in het spel, bijvoorbeeld bij je safehouses, waar je je voertuigen in kunt bewaren. ik weet het niet zeker en kon het ook nergens terug lezen in dit forum. Zou wel relax zijn dat je dan altijd jeauto kunt behouden, dat lijkt me hier veel leuker omdat alles er mooier uitziet.

Alvast bedankt.

Laters

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jr_maffia

    4

  • sanfuck

    3

  • Valkenburger

    3

  • T-Bone7

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er zitten waarschijnlijk wel Garages in GTA IV, want in alle andere GTA's zitten ook Garages. En dat kan Rockstar er gewoon niet uithalen, omdat het een leuke toevoeging van je Savehouse is. Of je auto ook gerepareerd is als je de auto erin doet en eruit haald weet ik niet, dat zal wel niet want het moet realistisch blijven. Maar auto's opslaan zal waarschijnlijk wel kunnen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk, doordat je auto's vuil blijven en dat je kogelgaten blijft zien, dat je ze ergens kunt laten maken en ergens kunt laten wassen(vandaar die carwash). Dan zou het wel genieten zijn. In SA maakte het mij niet zo veel uit of ik een auto wilde bewaren, want grafisch was het toch niet zo mooi, maar omdat het er nou zo vet uit gaat zien is het natuurlijk wel leuker :Y En je hoeft niet elke keer in te breken in een auto, scheelt ook weer een wanted level.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik meen ergens gelezen te hebben dat je (in iedergeval bij sommige) save houses een parkeerplaats voor je huis hebt :D

Ja klopt, bij dicht op elkaar geplakte huizen heb je ook ergens een safehouse. Daar heb je een parkeervak met een gele lijn eromheen, en als je je auto daarin parkeert word ie ook opgeslagen.

Link to comment
Delen op andere websites

dat meen je niet :O

gaat echt zo lekker realistisch worden _O_

enige domme is wel dat we ons wss met veel te veel niceties ons zoet houden misschien kan het wel zijn dat de helft van al wat wij zeggen er niet in gaat zitten :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, er zijn garages denk ik.

Da kan jij wel denken maar er is daar nog geen bewijs voor

Hij geeft toch ook geen bewijs, hij denkt alleen maar.

Ontopic: Garages lijken me leuk maar ik heb liever dat je gewoon op een parkeerplaats moet parkeren en dat je auto gewoon blijft staan voor je huis. Toch zou het ook leuk zijn als je een paar huizen met garages hebt. Parkeren geeft een echt New-York gevoel. Grappig om iemand neer te slaan die net jou plekje inneemt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb inderdaad ook ergens gelezen, dat er bij je safehouses parkeerplekken zijn. Deze zouden zijn gemarkeerd met een gele lijn, en dit zou betekenen dat je geparkeerde auto zou moeten blijven staan.

Ik zou het niet in Nederland proberen om je auto langs een gele lijn te zetten, want dan heb je kans op een prent of je kan je auto op gaan halen bij oom agent. :schater:

Bewerkt: door Sgt. Presley
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat in GTA 4 de auto's blijven staan, en dat je de motor af kan zetten als je er in gereden heb. In de vorige GTA's bleven de motoren altijd draaien, behalve de "spawn-auto's" die er al staan zeg maar. En ik hoop als je een auto neerzet dat ie dan niet als je 2 blokken verder loopt opeens verdwenen is:S

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...