Jump to content

Garages


T-Bone7

Recommended Posts

Hallo,

Zitten er weer garages in het spel, bijvoorbeeld bij je safehouses, waar je je voertuigen in kunt bewaren. ik weet het niet zeker en kon het ook nergens terug lezen in dit forum. Zou wel relax zijn dat je dan altijd jeauto kunt behouden, dat lijkt me hier veel leuker omdat alles er mooier uitziet.

Alvast bedankt.

Laters

eest had ik hier een keer gelezen dat er voor je safehouse een wit parkeervak ofzoiets daar staat je auto dan

in ook nog als je hebt gesaved.

greetz greyfoxsmurf

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jr_maffia

    4

  • sanfuck

    3

  • Valkenburger

    3

  • T-Bone7

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weken later...
Ik denk, doordat je auto's vuil blijven en dat je kogelgaten blijft zien, dat je ze ergens kunt laten maken en ergens kunt laten wassen(vandaar die carwash). Dan zou het wel genieten zijn. In SA maakte het mij niet zo veel uit of ik een auto wilde bewaren, want grafisch was het toch niet zo mooi, maar omdat het er nou zo vet uit gaat zien is het natuurlijk wel leuker :Y En je hoeft niet elke keer in te breken in een auto, scheelt ook weer een wanted level.

Er zit in iedergeval een echtwerkende carwash in

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat in GTA 4 de auto's blijven staan, en dat je de motor af kan zetten als je er in gereden heb. In de vorige GTA's bleven de motoren altijd draaien, behalve de "spawn-auto's" die er al staan zeg maar. En ik hoop als je een auto neerzet dat ie dan niet als je 2 blokken verder loopt opeens verdwenen is:S

ik hoop wel dat als je uit een politiewagen met werkende zwaailichten stapt de zwaailichten nog altijd lawaai maken, bij dee vorige gta's ergerde ik mij daar altij aan...

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je daar zeg maar 20 auto's op saven?

Is een van mijn wensen in dit spel, lijkt me echt goud!

nee dit denk ik niet,

er zal vast wel 1 garage zijn in het spel net zoals in SA dat je ongeveer 10 wagens kan plaatsen,

maarja zoveel maakt t ook niet weer uit, toch?

Link to comment
Delen op andere websites

San Andreas 10 auto's saven? Dat heb ik gemist, waar zit die garage? Bij de vuilnisbelt zit een autohandelaar maar daar kan je toch geen auto's in saven of wel?

Ik ken alleen garage's waar je met moeite 3 auto's in kwijt kan :N

Het spel heet Grand Theft Auto, vervolgens steel je auto's en dan kan je ze niet saven. Als je het op die manier bekijkt MOET er wel genoeg ruimte zijn om auto's te saven.

Voor mij is het wel belangrijk eigenlijk, de 10 mooiste auto's van het spel naast elkaar saven geeft een gevoel van macht en rijkdom :schater:

En serieus: het was het enige onderdeel waar ik me aan ergerde in San Andreas......

Link to comment
Delen op andere websites

San Andreas 10 auto's saven? Dat heb ik gemist, waar zit die garage? Bij de vuilnisbelt zit een autohandelaar maar daar kan je toch geen auto's in saven of wel?

Ik ken alleen garage's waar je met moeite 3 auto's in kwijt kan :N

Het spel heet Grand Theft Auto, vervolgens steel je auto's en dan kan je ze niet saven. Als je het op die manier bekijkt MOET er wel genoeg ruimte zijn om auto's te saven.

Voor mij is het wel belangrijk eigenlijk, de 10 mooiste auto's van het spel naast elkaar saven geeft een gevoel van macht en rijkdom :schater:

En serieus: het was het enige onderdeel waar ik me aan ergerde in San Andreas......

Ja in SA was er een plek waar je je 10 auto's kon saven, op het vliegveld in het 2de level, vlakbij die gruwelijke motor weetje wel, ik weet niet of je daar kan saven, maar ze staan er iig wel 2 uur later als je teruggaat er nog in.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...