GreyFox-Smurf Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Hallo,Zitten er weer garages in het spel, bijvoorbeeld bij je safehouses, waar je je voertuigen in kunt bewaren. ik weet het niet zeker en kon het ook nergens terug lezen in dit forum. Zou wel relax zijn dat je dan altijd jeauto kunt behouden, dat lijkt me hier veel leuker omdat alles er mooier uitziet. Alvast bedankt. Laters eest had ik hier een keer gelezen dat er voor je safehouse een wit parkeervak ofzoiets daar staat je auto dan in ook nog als je hebt gesaved. greetz greyfoxsmurf Reageren
FireFighter Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Maakt me niet zo veel uit of er garages in zitten, een parkeerplaats voor je huis is ook wel leuk gelijk maar zou wel leuk zijn met garage Reageren
strandpop Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 ja ik denk het wel, want in de derde trailer zie je toch ook nico met roman uit een garage komen rijden. plaatje hieronder is de garage!! Reageren
sanfuck Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik denk, doordat je auto's vuil blijven en dat je kogelgaten blijft zien, dat je ze ergens kunt laten maken en ergens kunt laten wassen(vandaar die carwash). Dan zou het wel genieten zijn. In SA maakte het mij niet zo veel uit of ik een auto wilde bewaren, want grafisch was het toch niet zo mooi, maar omdat het er nou zo vet uit gaat zien is het natuurlijk wel leuker En je hoeft niet elke keer in te breken in een auto, scheelt ook weer een wanted level. Er zit in iedergeval een echtwerkende carwash in Reageren
steintje Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 HOE WEET JE DAT IK WIL GRAAG EEN BRON. Reageren
mattetoet Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik hoop dat in GTA 4 de auto's blijven staan, en dat je de motor af kan zetten als je er in gereden heb. In de vorige GTA's bleven de motoren altijd draaien, behalve de "spawn-auto's" die er al staan zeg maar. En ik hoop als je een auto neerzet dat ie dan niet als je 2 blokken verder loopt opeens verdwenen is:S ik hoop wel dat als je uit een politiewagen met werkende zwaailichten stapt de zwaailichten nog altijd lawaai maken, bij dee vorige gta's ergerde ik mij daar altij aan... Reageren
philippe58 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik kan me niet voorstellen dat er geen garages zijn! Waarschijnlijk wel! Reageren
Giozio Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Mij lijkt het leuker als je nou is een grote garage hebt waar je wel 50 eigen auto's en motors in kan zetten Ja dat zal ik ook wel willen. GR Giozio Reageren
jr_maffia Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ja, er zitten garages in. Dit heb ik namelijk gezien toen ik dat ingame filmpje zag, dat er informatie linksboven in beeld kwam, dat je je voertuig kan plaatsen. Reageren
PowerPats Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 bij een live leak filmpje heb ik gezien dat er inderdaad een parkeerplaats is en geen garage. Reageren
Valkenburger Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Kan je daar zeg maar 20 auto's op saven? Is een van mijn wensen in dit spel, lijkt me echt goud! Reageren
jr_maffia Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Kan je daar zeg maar 20 auto's op saven?Is een van mijn wensen in dit spel, lijkt me echt goud! nee dit denk ik niet, er zal vast wel 1 garage zijn in het spel net zoals in SA dat je ongeveer 10 wagens kan plaatsen, maarja zoveel maakt t ook niet weer uit, toch? Reageren
Valkenburger Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 San Andreas 10 auto's saven? Dat heb ik gemist, waar zit die garage? Bij de vuilnisbelt zit een autohandelaar maar daar kan je toch geen auto's in saven of wel? Ik ken alleen garage's waar je met moeite 3 auto's in kwijt kan Het spel heet Grand Theft Auto, vervolgens steel je auto's en dan kan je ze niet saven. Als je het op die manier bekijkt MOET er wel genoeg ruimte zijn om auto's te saven. Voor mij is het wel belangrijk eigenlijk, de 10 mooiste auto's van het spel naast elkaar saven geeft een gevoel van macht en rijkdom En serieus: het was het enige onderdeel waar ik me aan ergerde in San Andreas...... Reageren
jr_maffia Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 San Andreas 10 auto's saven? Dat heb ik gemist, waar zit die garage? Bij de vuilnisbelt zit een autohandelaar maar daar kan je toch geen auto's in saven of wel?Ik ken alleen garage's waar je met moeite 3 auto's in kwijt kan Het spel heet Grand Theft Auto, vervolgens steel je auto's en dan kan je ze niet saven. Als je het op die manier bekijkt MOET er wel genoeg ruimte zijn om auto's te saven. Voor mij is het wel belangrijk eigenlijk, de 10 mooiste auto's van het spel naast elkaar saven geeft een gevoel van macht en rijkdom En serieus: het was het enige onderdeel waar ik me aan ergerde in San Andreas...... Ja in SA was er een plek waar je je 10 auto's kon saven, op het vliegveld in het 2de level, vlakbij die gruwelijke motor weetje wel, ik weet niet of je daar kan saven, maar ze staan er iig wel 2 uur later als je teruggaat er nog in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.