Jump to content

IV Trailer Onderzoek 4

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...si&img=2769

denk ik dat de advocaat is die je moet omleggen tijdens een sollicitatiegesprek.

dat was een site die nogal veel wist over gta IV blijkbaar.

daar zei men dat het gesprek op zich geen scene was dus kon je op ieder gewenst moment je wapen op hem trekken.

wie gaat het gesprek uithoren? ikke zeker wel :puh:µ

ps: srr maar ik weet niet hoe je url's onder een nieuwe naam hier zet :(

Bewerkt: door the sith
  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SummerBase

10

• studio dewolf

10

• Kai-ShockWave

9

• DonLeone

8

Geplaatst:

Dat vliegtuig in die scene dat iemand wordt achtervolgt door politieauto's... Het lijkt wel of het rijd? :? Of komt het omdat het beeld misschien draait? Komen er dan weer (net zoals in GTA: Vice City) vliegtuigen die gaan opstijgen en landen van het vliegveld? Het kan ook dat ik het verkeerd zie. Maar het is in ieder geval een groot passagiersvliegtuig, het lijkt een beetje op de AT-400.

Geplaatst:
Dat vliegtuig in die scene dat iemand wordt achtervolgt door politieauto's... Het lijkt wel of het rijd? :? Of komt het omdat het beeld misschien draait? Komen er dan weer (net zoals in GTA: Vice City) vliegtuigen die gaan opstijgen en landen van het vliegveld? Het kan ook dat ik het verkeerd zie. Maar het is in ieder geval een groot passagiersvliegtuig, het lijkt een beetje op de AT-400.

ja zeker hoor omdat in Gta IV geen vliegtuigen zijn zal R* zeker en vast vliegtuig props laten opstijgen en landen

en ja je ogen bedriegen je niet dat vliegtuig was wel degelijk ant taxien naar de startbaan :D

Geplaatst:

- Er zit een foutje in je BBCode, bijna onderaan in het rijtje met gespotte dingen in de trailer.

- Nieuw wapen: Zaag. Bedoel je hiermee de chainsaw? Die zat al in SA. Of een normale zaag? Dat kan namelijk wel. :)

Geplaatst:
- Er zit een foutje in je BBCode, bijna onderaan in het rijtje met gespotte dingen in de trailer.

- Nieuw wapen: Zaag. Bedoel je hiermee de chainsaw? Die zat al in SA. Of een normale zaag? Dat kan namelijk wel. :)

- Bedankt, aangepast! :D

- Ik bedoel nieuw wapen in GTA IV... ;)

Geplaatst:

Hehe tijdje niet meer geweest, maar deze is echt het beste van allemaal niet normaal!!

Zowiezo al het spel van het jaar 2008 en misschien zelfs nog 2009 !!! :tu::bier:

Hehe tijdje niet meer geweest, maar deze is echt het beste van allemaal niet normaal!!

Zowiezo al het spel van het jaar 2008 en misschien zelfs nog 2009 !!! :tu::bier:

Het spel van 2009 wordt denk ik GTA IV: Vice City... als de geruchten waar zijn natuurlijk..! :tu:

Bewerkt: door T-Bone7
Geplaatst:

Als je de trailer op pauze zet in seconde 46, dan kan je de blauwe auto erg goed zien,

en volgens mij lijkt die wagen sprekend op een Chrysler 300c...!!?

Geplaatst:

ja ziet er al weer mooier uit dan de vorige 3 vooral met die helikopter die kogelgaten in de grond schiet.

weet iemand ook wanneer er weer een volgende filmpje komt van iemand of iets.?

Ik weet niet of het al genoemd is hoor, ben hier immers nieuw :cab:

Ik merkte op dat er 2 verschillende sedans uitvoeringen zijn van de LCPD.

Namelijk een vaag lijkende Ford Crown Victoria 2003 en een sterk lijkende Chevrolet Impala 2005.

Terwijl er nu voornamelijk Dodge Chargers en Chevrolet Impala 2007/08 rond rijden.

Voor mij een beetje jammer, maar het spel zal zich wel afspelen in 2005 ofzo ;)

Ja, daar let ik nou eenmaal op, vind ik leuk 0_0

Dit is de Chevrolet Impala 2007/08, zelf getekend.... :clown:

NYPD_Impala_2008.gif

Bewerkt: door Angerfist_DJ
Geplaatst:
Ik weet niet of het al genoemd is hoor, ben hier immers nieuw :cab:

Ik merkte op dat er 2 verschillende sedans uitvoeringen zijn van de LCPD.

Namelijk een vaag lijkende Ford Crown Victoria 2003 en een sterk lijkende Chevrolet Impala 2005.

Terwijl er nu voornamelijk Dodge Chargers en Chevrolet Impala 2007/08 rond rijden.

Voor mij een beetje jammer, maar het spel zal zich wel afspelen in 2005 ofzo ;)

Ja, daar let ik nou eenmaal op, vind ik leuk 0_0

Dit is de Chevrolet Impala 2007/08, zelf getekend.... :clown:

NYPD_Impala_2008.gif

da heb je netjes gedaan:p

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...