Jump to content

IV Trailer Onderzoek 4


SummerBase

Recommended Posts

De vliegtuigen die rond vliegen/rijden op de vliegvelden zijn een stuk beter uitgewerkt. In GTA Vice City en GTA III kwamen we ze ook al tegen, maar nu zijn ze veel beter uitgewert, dat valt hier wel te zien. Ook is op de achtergrond een Aston Martin achtige auto te zien, waarschijnlijk gebaseerd op de Vanquish. Dit is ook de bekendste auto van Aston Martin door de James Bond films.

med_gallery_98_469584.png

Bewerkt: door Joriz
Waarom iets nogmaals uploaden als het al in de galerij staat.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SummerBase

    10

  • studio dewolf

    10

  • Kai-ShockWave

    9

  • DonLeone

    8

Als de politie auto's, langs het vliegtuig rijden. Gaat het gewicht van de auto, ook op de zijkant hangen. Zelfs ook dat twee wielen iets van de grond komen. Dat was in vorige GTA's nog niet.

med_gallery_98_589305.png

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij het meeste opviel aan de trailer:

-die boss in de zetel met bodyguard erachter komt ook even in het phill bell filmpje dus is hij waarschijnlijk lid van de italiaanse mafia .

-dat we een nieuwe gang zien de traids vermoed ik (aziatisch en getatoeerd)

-lcd schermen in luxe auto's (had ik wel al eens in preview gelezen)

-nico krijgt ook met de diamanthandel te maken joodse diamantair (en niet priester zo als ik al veel heb gelezen)

-je kan mss terug poolen als mini game

Link to comment
Delen op andere websites

gtaivtrailer4shotgunaw1.gif

8)

Ziet er echt top uit hoe Euphoria werkt! 'k Heb trouwens niet alle pagina's doorgekeken of hier al wat over gezegd was, aangezien deze PC op dit moment even erg sloom is, en GTAForum nogal vaak vastloopt bij mij.

Link to comment
Delen op andere websites

hier

er is daar een auto met een merk kunnen jullie daar iets van maken dan kennen we nog een auto :7

voor zover ik zie is dat een cavalca fxt lol

lijkt mij wel een suv ofzo

trouwens als ik voor de eerste keer keek naar het filmpje leek het wel alsof er een dramatisch gedoe aan toegevoegd was niet normaal :O

je kon haast meevoelen met bv niko en elizabeta bij die everyone's a rat.

trouwens aan de hand van die aston martin en dat vliegtuig denk ik dat dat ook een missie kan zijn ofwel dat je zoals in SA op een vliegtuig iets moet gaan stelen of dat je gwn op een vliegveld moet weggeraken en dat er voor de extra animatie een vliegtuig opstijgt om het spannender te maken.

:EDIT: heeft iemand opgelet op de mens die: good lord, what are you doing zei?

dat leek net op die kerel uit de tweede trailer die zei dat we weg moesten of hij zou ons vermoorden :O

Bewerkt: door the sith
Link to comment
Delen op andere websites

Bomen spelen geen rol in GTA IV want R* wil maar maken aan gameplay.Dat is belangrijker dan bomen.

Oh..dan spelen de graphics in totaal geen rol, en hadden ze net zo goed gta 3 en de rest ook topdown view kunnen maken? :puh: Als de gameplay maar goed is..

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...